2011. augusztus 22., hétfő

Na itt az ideje hogy írjak. Igazából csütörtökön mentem Harkányba de már reggel rossz hír ért... miszerint az egyik macskánk meghalt.... :( Richárd...:'( kb. egy éve volt nálunk ill. egy éve született és nagyon a szívemhez nőtt :( R.I.P.
Na szal csütörtökön a 9:15-ös busszal mentem Harkányba és szerencsémre volt wifi a buszon így a neten tudtam  netezni *w*
Odaértem tesómék 2percen belül ott is voltak, majd mentünk a nyaralónkhoz. Kaja után elmentünk nézelődni meg vásárolni. Aztán visszaérünk, meg minden grilleztünk. Másnap reggeliztünk, meg elmentünk sparba aztán így ennyi, délután elmentünk a strandra nővérem b.nőjével beszélgetett én Bencével elvoltam. De bence meg én nem maradtunk hooligansen nekem nem nagyon volt kedvem meg bencének se szal eljöttünk, ettünk meg bicikliztünk majd tesómért lementünk a strandhoz meg visszafele fagyiztunk. Hulla voltam kicsit, aztán másnap kajáztunk meg veszekedtem tesómmal is egy kicsit...-.-  na mindegy aztán minden happy volt kimentünk buszmegbe majd én hazajöttem de azon a buszon már nem volt wifi,..... :S:S xD szal kicsikét szarrá untam magam, majd hazaértem semmi izgalmas nem történt. Így kb. ennyi és kicsivel több mint egy hét van a suliig bassza meg O.o'' ez nagyon szar..meg már 10.-es leszek Oo -.- ....olyan kissé hihetetlen és nem is nagyon akarom xĐĐĐ  >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése