2011. augusztus 15., hétfő

Na péntek... korán keltem jött egyik rokonunk korán keltem és takarítottam majd megérkezett kaptam 3 tábla csokiiit *w* aztán délután elment xd szombat anyumék elmentek itthonról három napra tesómék meg jöttek. Elvoltunk eléggé.... meg filmet néztünk stb..... meeeeg tollasoztunk és ismét  csatornában landolt Bencének köszönhetően pár labda. Vasárnap nem tudom mi volt........aztán lett hétfő..uncsi az egész nap. Megjöttek anyámék ennyi...és cseszegetnek és hallom most is h kibeszélnek.. kurva jó...és valsz holnap se tom rendesen kialudni magam... úgy látszik ez már csak ilyen... nincs is kedvem sehova se menni... -.-''

UI. Meg rájöttem hogy a blogom már több mint egy éves  *pezsgőbontás* örülök ennek, bár nem mindennap írok meg néha el is hanyagolom nagyon szal ez így szar :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése