2012. február 13., hétfő

ajj annyira nincsen kedvem holnap suliba menni hogy az nem igaz, félig beteg is vagyok. Ma elmentünk az orvoshoz és hááát igazából ha lázam lesz meg hasonló akkor maradjak otthon ( tesiből azért írt felmentés xD) áá fáj a pocim... megettem kettő csokit meg kettő iylen meggyes pudingos nagyobb péksütit... hát nem kellett volna xD vagy lehet,hogy a gyomrom nem bírja ezt a kettő összeállítást vagy nem tudom. Holnap írunk kémiából is.... átnéztem és annyi.. rühellem a kémiát utálooom T_T
Nem is regélnék most igazából sok mindent mert fáradt vagyok és szeretnék minél előbb aludni... meg tök jó,hogy az orrom meg be van dugulva.. na mindegy, mai panaszom is leírtam xD Meg ofőnk még mindig beteg :O németből meg szerdán is felelünk... de örülök... >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése