2012. április 19., csütörtök

Bocs,hogy nem írtam. Nem tudok amúgy annyira nagyon sokat mesélni, igazából ma már csütörtök van aminek örülök. Ma voltam szemétszedésen mert még Dorinával a múlt hét körül jelentkeztünk.
Ma mentünk rögtön suli után. Az egyik tanár hozta a kutyáját is és amúgy hát nagyon fárasztó volt, szegény kutyát is sajnáltam. Rengeteget mentünk meg visszafele az út egyik része tök hegynek volt a másik meg lejtő ami szar volt és szerintem nagyon nagyon nagyon sokat járkáltunk amúgy. Mondjuk azért jól elvoltunk meg az eső is esett egyszer, aztán visszaértünk a pincéhez és kajáltunk. Kettő tanár csinált vegyespörit meg volt krumpli meg savanyúság is és nyámm fincsi volt. Elindultunk tanár mondta,hogy mosogatni kéne maradnia két lánynak néz ránk és hát ő is mondta,hogy a múltkor mi mosogattunk szóvaaaaal... mondjuk ez az ötös jól jön most föciből az biztos, mondjuk jól állok pont, inkább bioszra kéne az az 5ös XD
Hmm, utána meg hazasétáltunk Dorina meg félúton felszállt a buszra én meg nagyon csiga lassan gyalogoltam haza az biztos de na ez van.
Elvileg le lesz beszélve vagy le lett,hogy holnap ne feleljek kémiából se töriből muhahaaa
Álmos vagyok, fáradt vagyok és szombaton is lesz suli... elegem van ez ügyben de mindegy csak kibírom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése