2012. április 12., csütörtök

 
Csütörtök, csütörtök csütörtök azaz mindjárt péntek *-*
Végre valami jó hír, bár sokan azért várják mert con meg minden..háááát nem megyek xD furcsa két éve először nem megyek tavaszira ha jól tudom. Mondjuk most nagyon cosplayeznék *w*
Majd nyáron remélem összejön és meg tudom csinálni vagy majd meglátjuk. Csak lesz belőle valami. Húú annyira örültem amúgy,hogy a keddi napomnak vége lett....
Az irodalmat megírtuk és szerencsém volt, mert pont azokat kaptam amiket nagyjából tudtam meg a biosz az meg olyan érdekes. De a szerdai nap tetszett végülis a mai is angolon is meg németen is feleltem mondjuk xD
Megmondtam matek előtt,hogy németen tuti felelni fogok, csak tudnám,hogy miért pont engem... na mindegy ez örök rejtély marad azt hiszem. Meg vicces angol tanárom írt fb üzenőfalamra xDDD szerintem vicces.....xDDD ( am ezt írta: Keep your chin up. Next time it will be better.:))  <<< elképzelhetitek a fejem mikor suliba szünetbe felnéztem telefonról facebookra és azt látom,hogy az angol tanárom írt az üzenőfalamra... nem is üzenetbe nem üzenőfalra..xDDDD
Vicces volt én röhögtem mint állat xD Na de se gáz.
A mai nap is alakítottam, az egyik gatyámon tök kicsi a zseb és a telóm a zsebembe volt a tokba + zenét hallgattam, nos hát siettem haza és annyira,hogy kiesett a zsebemből xD
Repült picit...xD de nem vészes szal nem lett semmi baja.
Meg holnap lesz suliba papírgyűjtés...hát nem hinném,hogy viszek papírt xD
21.-én meg iskola szombaton ugyebár a május 1 miatt, elhihetitek mennyire örülök neki és még rosszabb,hogy hétfői tanítási nap szerint és akkor persze,hogy 7 órám van, mert miért is ne.
Nem baj a mostani hétvégét majd jól kiélvezem xD
Lehet majd összefutok Dorinával, Tomi meg conra megy szóval úgyse tudnék semmit sem csinálni vagyis hát vele beszélni nem, meg na kell valami változatosság.
Olyan gyorsan telik az idő és ez idő alatt minden megváltozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése