2012. április 29., vasárnap

Úgy érzem itt az ideje,hogy blogoljak már egy hét kihagyás után vagyis ja egy hete írtam meg nagyon unatkozok és nincs jobb dolgom, ezen kívül még fáradt is vagyok. Hétfőn emlékszem megírtuk azt a hülye trigonometria tz-t kedden kikaptuk a kémiát ami 3as lett xD
Jó az, főleg kémiából. Meg megtudtam,hogy a matekom 3as lett aminek nem kicsit örülök.
A hetem többi részéről igazából tényleg nem tudok semmi emlékezeteset mondani. Mondjuk úgy volt,hogy ugyebár szerdán írunk föciből ami mégse mert akkor lesz diákközgyűlés, akkor úgy volt,hogy pénteken írunk töriből ami szintén nem lehet mert sportnap lesz :''D
Utána való héten kedden van törim és szerdán föcim (meg hétfőn) DE! érettségi szünet lesz így nem tudjuk megírni, azon a héten pénteken van még törim de akkor se írhatjuk meg ugyanis délutáni tanítás lesz és csak négy órát tartanak meg, és ami a vicces,hogy 13:30-kor fog kezdődni a tanítás de 13:15-kor még nem tudok bemenni a suliba, ami szerintem vicces. Mondjuk pénteken mennék fel Pestre, ki is néztem még a 16:45ös buszt de 17:00-ig tart a délutáni suli xD Na mindegy elmegyek majd a  18:45-tel :DD
Mondjuk arról a szülinapról még semmi hír vagyis na xD Szeretem tudni előre a dolgokat de majd kiderül.  A tegnapi napon vagyis szombaton volt meet meg aztán kosaraztunk is, jó meleg volt, le is égtem rendesen, majd még Tomival (mert aznap lejött xD) utána na elmentünk kínaiba kajálni meg kaptam pattogócukros csokit is kettő táblával (k......XDDDDDD) aztán mondjuk hazaértem csokit ettem meg csillag születiket, meg utána vagyis ma elfogyasztottam a másik csokit és volt nincs csokim. Délután még elmentünk fagyizni meg minden szal nem volt rossz most meg ettem tortilla chipset és ennyi... hosszú hétvége..tök jó meg minden de most szarrá unom a fejem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése