2012. szeptember 8., szombat

Nos hát most először is megmutatnám nektek az órarendemet.
Katt a képre a nagyobb méretért. Hát a-b hetem van. Kicsit húzós egy két nap,de nem annyira vészes.  A pénteki napon bementem az első óra utáni szünetre, meg előtte elugrottam boltba. Vettem baconös tuc kekszet meg Adrinak gumicukrot. Majd beszélgettünk egész végig stb... a nap hamar eltelt. Kíváncsi voltam milyen lesz az etika óra. Eleinte a tanár úgy tűnt mint aki olyan szigorú lenne meg minden, de tök jó fej volt. Kérdezgetett meg minden.
Majd haza jötte átöltöztem és mentem is a buszmegállóba. Láttam jött a bonyhádi busz és így nézem,hogy valaki nagyon integet meg mosolyog aztán kiderült,hogy az Attila volt akivel együtt dolgoztam. Jó volt látni, mondjuk szívesen beszélgettem is volna vele,hogy ha nem a buszon lett volna. Jó azért tudni,hogy így emlékezett azért nyárról meg minden. Remélem kövi nyáron is el tudok menni dolgozni és velük dolgozni... az nagyon jó lenne. Szerintem megint jókat röhögnénk. *w*
Csak jöjjön össze ezt szeretném. *-*
Majd szerencsére jött a buszom, Fanniék fent voltak a buszon így velük beszélgettem. Odaértem akkor az Evelin beengedett, majd megcsináltuk a pizzát majd jött a Bence és ettünk. Kiültünk a hintaágyra és az a vicces,hogy az Artúr akárhányszor felálltam meg akarta dugni a lábamat. De alig tudtam bemenni tőle a házba. xD
Na mindegy, utána elkezdtük csinálni a két képet. Ilyen üveglapra festettünk üvegfestékkel a kontúrt a többit meg akril festékkel. Tök jól sikerültek, majd holnap rakok fel képet szerintem. A 20:43-as busszal haza jöttem. Holnap meg megyünk az egyik rokonomhoz, igaz nincs kedvem, de remélem legalább csokit kapok. xDDDD
Hétfőre még kell emelt magyarra is tanulnom,de a vázlatot nem tudom kiegészíteni mert mi még mindig nem kaptuk meg, de szerintem elkérem majd az egyik b-s emberkétől vagy nem tudom. Meg fizikát átolvasom majd a törit meg megtanulom aztán szevasz. Németből meg fordítás volt + szavak tanulása. A szavak nagy részét már tudtam csak fel kellett frissíteni az agyamban. Csütörtökön föciből írunk, mindig fogunk írni topográfiából és most eddig Afrika országai és városai. Amiket egyszer átolvastam és tudtam.
Az Apostolt szerintem el kell hamarosan olvasnom, mert az az egyik kötelezőnk. Viszont emelt magyaron olyan 17-18 kötelező van. Hajajj, de örülök én neki. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése