2012. október 23., kedd


A mai nap hihetetlenül gyorsan elment. Szinte alig csináltam valamit, felkeltem, reggeliztem elkészültem majd mentem az ünnepségre. 1 órás volt, és hát kicsikét untam az agyam, de azért nem volt vészes. Kivétel a nap sütés és én fekete kabátban voltam. Körülbelül negyed 1-re haza is értem, majd ebédeltünk aztán tanultam. Most ott tartok mivel még ennyi az idő, nem gépezek tovább hanem tanulok előre és még elolvasok egy két dolgot. Ez a hét teljen el hamar, vagyis nem is kell az egész hétnek, mert elég,hogy ha a holnapi meg a csütörtöki nap eltelik. Örülnék neki,ha jövő nyárin le tudnék nyelvvizsgázni angolból vagy németből. Vagy mind a kettőből. Igazából azért mentem emelt angolra,hogy ez sikerüljön. Alapszinten néztem ilyen tesztet, na az lazán sikerült. A középszintűvel még kicsit gondban vagyok, de itt lesz az év,hogy javítsak rajta. Muszáj lesz sokat gyakorolnom, és szavakat szavakat szavakat tanulni. Remélem sikerülni fog. :)


26. Milyen az álompasid?
Magasabb legyen nálam, izmos, magabiztos, kedves, ne legyen velem bunkó... :3 ( a kék és a zöld szem a gyengém x”D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése