2012. október 25., csütörtök

270325_255791894435269_1283137_n_large
Annyira álmos vagyok és nem tudom,hogy miért. Mondjuk ezen a héten kb. keddtől mindig tök későn feküdtem le és természetesen korán keltem a suli miatt. Tegnap voltunk volt sulimba fogászaton. Ahol mint kiderült kéne nekem fogszabályzó. Amúgy az a nap nagyon gyorsan eltelt. Találkoztam egy-két volt tanárommal is. A mai nap eléggé unalmas volt. Művészettörténeten meg dogát írtunk. O.o Érdekes, az én dogámon nagyon jót fog röhögni a tanár szerintem. Az elmúlt két hétben nem is voltam, mert beteg voltam. Meg holnap délután lesz még nálunk szecskáztatás amire nem is biztos,hogy elmegyek. Holnapi nap mondjuk elég laza lesz, németen helyettesítés, angolos helyettesítés, magyar azzal nincs gond, meg etika.Imádom a pénteki laza napokat. *-*
Tavalyi kicsit sem volt laza ( eu, lyukas, kémia, fizika, magyar töri) <<< tavaly nagyon nem tetszett nekem az a pénteki nap. Az ideivel semmi gond. A mai nap sem annyira vészes. Általában a hét eleje, leginkább a hétfő. 8 órával kezdek. O.O
Abból kettő emelt angol... XD
Na mindegy szerintem mára ennyi is lenne. Ma megint változtattam a tumblr kinézeten. szerintem nem lett rossz. Mondjuk csak beállítottam azt annyi. De nagyon tetszik. ( http://erika0625.tumblr.com)

Következzen a szokásos napi kérdés, aminek már a vége felé járok, de találtam egy másikat. Igaz az angol.

28. Mi álmaid állása?
Rendezvényszervező, vagy valami olyan munka amiben lehet sokat beszélni, az nagyon megy.( sokszor itthon is például akkor is jár a szám amikor nem kéne :'''D)
Szívesen dolgoznék még olyan helyen ahol reklámokkal foglalkoznak esetleg. Konkrét álom állásom nincsen, meg még nem is tudom mivel szeretnék foglalkozni. Lassacskán pedig el kéne döntenem. Legkésőbb 12. félévre mindenképp. Arra pedig van még több mint egy évem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése