2012. október 3., szerda

Hát nem mostanában volt értelmes bejegyzés az biztos. A keddi napomat egy angol dogával kezdtem majd még németen is feleltetett a drága tanárom. Érvelni kellett, utálok németül érvelni, még magyarul sem szeretek. Ja meg kedden átvehettük a sulis laptopokat. Most éppen itt van a nagy gépem mellett. xD
Jajj meg ma a gépem bejátszotta,hogy elment a gép valami búgott meg minden és így jó nem csinál semmit, lecsuktam semmi, kikapcsolás gomb semmi, ugyanúgy ahogy volt úgy maradt, akkor utána meg kivettem az akkumulátort  és akkor sem csinált semmi mást, majd nagy nehezen újraindította magát szegény gépem. Nagyon megijedtem,hogy most úristen mi van vele.
A mai napom tök gyorsan eltelt, még tegnap levitt minket a tanár a közeli nagy pályára ( 15 perc gyalog kb a sulitól) futni 2000 métert. Leértünk és elkezdett szakadni az eső, eléggé jól megáztunk. Majd ma már náthás is vagyok meg el van dugulva az orrom, de ma lefutottuk. Azt hittem ott halok meg, mert nem vagyok mostanában valami jó edzésben az az igazság. xD
Tomi mondta,hogy már múlt héten feladta a csomagot nekem. Majd ha megérkezik akkor mindenképpen írni fogok róla. Kíváncsi vagyok már nagyon. Előre látom,hogy tuti be kell mennem érte majd a postára..xD mert tuti akkor fogják hozni ha nem vagyunk itthon. xD

07. Ha megnyernéd a lottót, mire költenéd a pénzt?
Természetesen anyuméknak is adnék belőle.  Tennék félre a tanulmányaimra, és esetleg a későbbiekre. Elutaznék Japánba, Párizsba, Londonba, Szöulba. Ezekre a helyekre biztosan. Ha még maradna pénzem azt biztosan,hogy félreraknám a későbbiekre. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése