2012. október 1., hétfő

Kész ez a mai nap maga volt a halál szerintem. Nem tetszett, a holnapi se lesz jobb, sem a szerdai... csak a pénteki. Nagyon nincs kedvem amúgy semmihez, legszívesebben lebetegednék :'DD XD
Nem tudok ám sokat mesélni. Holnap két dogát is írok. ( ha nem többet..) na meg a Toldi estéje.. már múlt hét hétfőre kiolvastam + mára nagyjából, meg átfutottam meg minden erre csak holnap fogja kérdezni a tanár. Kicsit sem akadtam ki ááá dehogy. Jövő héten szerdán tz-t írunk magyarból. (Y)
Amúgy beregisztráltam az ask me-s oldalra, de nem igen használtam eddig. xD
Mondjuk várnék kérdéseket ( ha megtaláltok :P) ( na jóóó itt van: http://ask.fm/Erica0625)
Ma sütöttem waffelt. Ettem is hármat szóval elég jól laktam.


05. Mi az az öt dolog, ami nélkül nem tudsz élni?
család,barátok, étel: víz, internet ( na jó igazából lehet az nélkül élni, de mégis jobb így), sütiiiik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése