2012. október 20., szombat

Mai unalmas nap után, most a meleg szobában ülök és pötyögöm be nektek a mai bejegyzést. Igazából reggel 11 körül tudtam kiszállni az ágyból, de miután megtörtént azután tanultam, meg hajat is mostam meg minden. Most éppen itt van nővérem, mert anyumék elhúztak itthonról ő meg átjött. Elv Bence is jön majd valamikor. Aztán most elvagyunk, x-faktort is néztünk. xDD
De a mai napra szerintem ennyi :)

23. Mit álmodtál előző éjjel?
Hú erre nagyon vissza kell emlékezzek. Azt hiszem egy albérletbe voltam ahol laktam és a lakótársam egy csávó volt, de már nem tudom kicsoda. Meg beszélgettem egyik barátnőmmel és ott mondtam neki,hogy régen mennyire szerettem azt a srácot akivel akkor az álmomban együtt laktam és ő ezt hallotta. Ennyi maradt meg. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése