2012. október 11., csütörtök

Na hát sikerült lebetegednem. Haza is kellett jönnöm szerdán az utolsó két órámról. Aztán délután meg haza jött apum és mentünk is az orvoshoz. Így apumnak az utolsó esélye is elszállt,hogy elmenne a szülőimre xD anyum meg nem ment el. Kiderült,hogy valami vírusos hülyeséget szedtem össze. Vettünk strepsils-t ( szilvás gyömbéreset) <<< azt hittem,hogy finomabb lesz, de csalódnom kellett sajnos. De nem baj most jó  lesz az is. Tegnap nem írtam, még a napi kérdéses dolgot sem. Remélem elnézitek ezt nekem, de este nagyon hamar bealudtam. Még a laptopot sem én raktam el hanem anyum. xD
Holnap is itthon leszek, meg valamiért holnap anyum is, de azt nem tudom miért. Na mindegy. Ma sikeresen megkaptam Adritól is a leckéket, meg holnap is megkapom. Amit nagyon köszönök.
A mai napom amúgy nem telt nagyon érdekesen. Felébredtem ettem, tévéztem meg kicsit gépeztem és ennyi. Nos akkor most következzen akkor a szokásos kérdés, mert már nem tudok mit mesélni, mert nem igen történt ám semmi azon kívül,hogy beteg lettem.

14. Melyek azok a dolgok, amiket szeretsz? Amiket utálsz?
Dolgok amiket szeretek:
-édesség
-jó filmek
-barátaim, nővérem, családom
-Házi állataim
-jó filmek
-nyaralni... ( még nagyon sok mindent szeretek)


Dolgok amiket utálok:
-nyers paradicsom
-kétszínűséget
-pókokat, kígyókat
- hazug embereket
-azokat az embereket akik csak megjátsszák magukat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése