2012. október 31., szerda

Nos hát akkor először is mesélnék a tegnap estémről. Betti busza 17:15-re ért be Szekszárdra és nálunk szállt le. Én pár perccel előbb indultam el, de ő már ott volt. Előtte megvolt a szokásos fél órás készülődésem amit egy órával előtte kezdek el. Találkoztunk, jó puszi puszi majd elindultunk. Közben jókat beszélgettünk. Meg két osztálytársunk akivel én ,,jóba'' voltam, na közülük az egyik elvileg nyaralt a másik meg valami szülinapot ünnepelt, de az nem is az nap volt. Szóval mindegy. Leértünk a végállomásra és sikerült összetalálkoznunk egy olyan pasival aki így halkan de eléggé halhatóan megjegyezte,hogy milyen szép lányok jöttek meg,hogy a végállomáson mindig szerelmes lesz stb... Na ilyenkor voltunk már ott,hogy jöjjön valaki. Nem sokkal később Peti is megérkezett majd nem sokkal később Dani is. Eddig voltunk kemény négyen és nem vártunk tovább elmentünk a Zrínyi sörözőhöz. Majd ott mi akkor Bettivel még csak vizet ittunk Petiék sört. Befutott Lóci is aki nem tudom mit ivott, de valami piát az biztos. Majd mi Bettivel ettünk egy pizzát, közben Máté is befutott bár ő nem maradt sokáig, meg még kimentek egy kétszer vagy háromszor cigizni, meg ittak tequila-t amit mi inkább kihagytunk.
Végül úgy döntöttek,hogy menjünk el kis Tescoba. Bettivel megvártuk őket kint, közben Máté levált tőlünk. Majd vettek piát és akkor bekeverték majd ittunk , erre kitalálták,hogy ők még szomjasak, erre megint vettünk piát bekeverték. Ja erre emlékszem ez a második pezsgő meg energiaital volt. Nem volt rossz, ez volt a kis útra való pia, mert visszasétáltunk a sörözőhöz. Közben volt egy fehér cica akivel találkoztunk, és eljött velünk végig. Ja meg Lóci Kardossal basztatott, mert biztos,hogy lefeküdtem vele... nem hitt nekem,hogy rohadtul nincs így. De nem baj, jót röhögtünk azért ezen is, szegény karast meg 21x hívtuk az este alatt,hogy jöjjön le, de egyszer sem vette fel a telefont. :(
Na visszaértünk a sörözőhöz majd beültünk, erre mondják,hogy kéne azért inni valamit. Lóci mondott valami piát de az helyett véletlenül mást rendelt méghozzá becherovka-t ilyen fahéjas, nem tudom mennyire vágjátok milyen az. Hát lehúztuk, de ritka szar volt szerintem, de lehet azért mert előtte még nem ittam olyat, és szerencsére rendeltek kísérőt hozzá, kólát. ( << yeah magyarosítás :D)
Akkor még iszogattunk, de mondjuk engem meghívtak mindig szóval én csak jól jártam meg Betti is. Meg csocsóztunk, meg vagy 5x elmentünk wc-re. Mondjuk egy idő után mind a ketten kicsit beszédültünk, de utána nem volt semmi gáz már. Majd kimentek cigizni akkor dumálgattunk, meg hülyültünk. Majd elindultunk végállomásra, ott is ment még a hülyülés de rendesen. Majd eljöttünk busszal, én elszálltam nálunk apum kijött elém. Most tartsatok hülyének, de még jó,hogy ki jött mert nálunk tök közel volt az utcában egy róka. Szerintem ott rögtön szívrohamot kaptam volna, hogy ha egyedül vagyok. Aztán még webkameráztam karassal olyan éjfélig és mentem aludni. De nagyon szarul aludtam, mert teli hold volt és nagyon sokszor felébredtem.
Legvégül mutatok egy képet, amit Bettivel csináltunk, ez már eléggé piálások után volt, de meg se látszik rajtunk U.U xDD
 Kérdésem csak az,hogy én hova a francba néztem?! Ez azt hiszem rejtély.

Amúgy Happy Halloweent mindenkinek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése