2013. június 16., vasárnap

Panaszkodás... leszarom

Ja és akkor ne kapjak agyfaszt ugye?!?!?!
Megint ott vagyok vizsga előtt,hogy mindjárt elbőgöm magam, mert természetesen minden szar most jön össze nekem hát miért is ne. Itt a nyár de én itt szopok a szobában és tanulhatom a föcit, mert természetesen nem kezdtem el időben a tételeket, hát minek is tök fölösleges nem?!?!!     Tisztában vagyok vele,hogy ez az én hülyeségem természetesen, és akkor most mi a faszt tudok csinálni? Semmit sem, ja és igen nem tudom,hogy melyik nap megyek szóbelizni, lehet holnap vagy kedden vagy szerdán. Nagyon jó nem?!?! Valahova beosztottak és annyi, hát kurva ez is mondhatom.
Pénteken meg megyek buliba és persze a cipőm nem ott mondja be a halált?!?! Magassarkú ami a szóbelihez kellett volna, de nem most még magassarkúm sincsen. Ja,hogy ma mentem el apámmal?!?!?! De persze be kellett menni előtte a munkahelyére, ja meg a tescoba is és mindenhol el kellett pofáznia az időt és természetesen az én agyamat is sikeresen felbaszta, pedig most lehet igazán... eléggé jól csinálja.. cipőt meg próbálok és persze,hogy nem jó. 36-os kicsi, 37-es némelyik kicsi, másikból kicsúszik a lábam a 38-as meg nagy. Ja hogy nekem lehet hogy 37,5-ös kellene?!?!?! Valószínűleg. Lett cipőm? Természetesen nem. Mibe megyek holnap?!?! Nem tudom, ideges vagyok? Igen...
Ezen kívül is persze minden szar most gyűlik össze nekem és persze időbe sem értünk haza, kurva meleg van, szóbelire be sem akarok menni, erre meg poénból mondom apámnak aki meg ez miatt elkezd velem vitatkozni?!!?!?!?!?!?
Ja,hogy én értékeljem a poénjait de ő meg az enyémet nem?! Menjen a faszomba már, elegem van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése