2013. június 8., szombat

3 napos Osztálykirándulás törölve /jó voltál Győr.. :'''D/

Szerdán délután kiolvastam az egyik Örkény novellát,mert azt néztük volna meg csütörtökön este Győrben a színházba. Utána pakoltam is be gőzerővel előtte természetesen mindent felírva nehogy valamit itthon felejtsek. Sikeresen este 11-re bepakoltam a cuccaimnak a 90%-át majd befejeztem a novellát, mert vissza volt 15-20 oldal. Éjfélkor sikerült lefeküdnöm.Anyum 5-kor keltett csütörtökön, majd 5:20-kor kikeltem az ágyból. Szokásos reggeli műveletek: elmentem fürdőbe megcsinálni a dolgaim, felöltöztem, hajat vasaltam és sminkeltem (ezeket a szobámban csinálom szívesen) . Bepakoltam még pár dolgot ami előtte kimaradt majd gyorsan fénymásoltam  20 oldalt és 6:35-kor sikerült is elindulnom. 6:50 körül odaértem a sulihoz, megjegyezném két táskám volt és abból a nagy utazótáska nem kicsit volt nehéz. Majd leszakadt a vállam kb. de kibírtam. 7:10 körül sikeresen elindultunk, majd egy két embert felvettünk azokban a falukban amik útba estek. Mentünk már vagy másfél órája amikor egyszer csak a busz megáll. Ekkor szólt osztályfőnök,hogy Győrből telefonáltak a szállásunkról,hogy lezárták így kb. nincs szállásunk. Álltunk jó sokat majd utána kiderült,hogy bemenni sem tudunk Győrbe. Jöttek persze az ötletek, de osztályfőnök mondta,hogy kb. felesleges. Nem kicsit voltunk idegesek, pedig jó pár fasza kis ötletünk volt és tudjátok mi a legfelháborítóbb az egészben? Osztálytársam apja tudott volna nekünk szerezni szállást a Velencei-tó mellett, de azért nem mentünk oda, mert ,hogy semmi program sincs és kb. fehérváron mit csinálnánk? (mert oda tudtunk volna menni, mellesleg 30 km-rel voltunk onnan) Meg,hogy elkallódnánk és 'bebasznánk''. Hát ez miatt is volt az,hogy visszafordultunk és a helyi múzeumba mentünk el majd pénteken még bemehettünk három órára. Kérdem én: volt értelme?! Nem! Elvileg visszakapjuk azt a két napot szeptemberben. Én nagyon remélem, de itt kitérnék azért egy dologra. Most nem akarok senkit sem hibáztatni, név szerint meg végképp nem fogok semmit sem említeni mielőtt még valami károm lenne belőle, de könyörgöm, már egy hónapja azért minimum tudni lehet,hogy árvíz lesz és egy héttel előtte már tudni lehetett azt is,hogy azért ez nem egy kis hétköznapi árvíz lesz. Ilyenkor valamit tenni kellett volna szerintem, persze tudom,hogy nem egyszerű , de akkor is legalább egy kis átszervezést vagy akármit. Nincsen főszezon,hogy pl. mindenhol telt ház legyen a szállásokon,  illetve szerintem. Tehát egy B tervet azért lehetett volna csinálni. Na de mindegy ezt már megszívtuk, majd kiderül,hogy mi lesz szeptemberben.
Pénteken amúgy kettő etika volt amin filmeztünk, de én kb. bealudtam. Vicces volt, zenét hallgattam és aludtam majd Adrival elmentünk vásárolni, meg cukrászdába. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése