2013. június 3., hétfő

Mert ilyenkor lassan hajnali egykor neki állok blogolni, mert nem tudok aludni! :D

Időben kezdek el én is blogolni, na de segáz csak annyi van,hogy nem tudok aludni és ezért gondoltam,hogy elmesélem a hétvégémet így már hétfőn. 00:32 van, te jó ég. Már régen aludnom kéne, de persze kellett nekem este kávét innom, így ne csodálkozzak,hogy nem vagyok álmos. Na mindegy~
Akkor péntek, húú hát ez úgy eléggé érdekesen alakult, nem mentem be klubra, mert jöttek nővéremék majd nővérem elment és a pasija maradt. Dumálgattunk, gépeztünk stb. Nővérem meg nem tudom mikor, de szólt neki,hogy végzett és menjen érte kocsival, meg is volt. Engem meg elvitt magával, mert én meg találkoztam két haverommal. Nos megvolt, aztán még jött két csaj akit akkor még nem ismertem. Dumálgattunk, sétálgattunk meg minden. Aztán így telt el kb. az este, majd 11-re haza is értem. Akkor kicsit gépeztem. Kb. 10 percet. Szombaton fél 10-kor keltem fel úgy igazán, mondjuk anyumék előtte is felkeltettek, mert ők meg mentek el itthonról. Én a 10:30-as  busszal mentem el Szedresbe nővéremékhez.  A buszút az a röpke 25 perc kb. eléggé unalmasan telt, szokásosan zenehallgatással és 5 percenként való ásítással.
Odaértem, csörgettem is nővérem aki kijött, majd egy kicsit kutyáztunk, mert igazából az egyik ok az az volt, mert lett egy új kutyájuk. (Brúnó-németjuhász-2 hónapos jelenleg azt hiszem)



Olyan kis aranyos szerintem. Először jó sokat kint voltam nővéremmel vele, majd bementünk. Beszélgettünk meg hasonló, utána kajáltunk aztán felmentünk az emeletre és föciztünk kicsit meg utána beszélgettünk. Kedvem volt még kutyázni ezért kimentünk, meg jött Nóri(Bence nővérének a kislánya)  is szóval elvoltunk.
A 18:10-es busszal jöttem haza, és vicces volt , mert pont azzal a busszal ment be Szekire az a csávó is akinek elvileg bejöttem anno.. xD meglátom és így ooook... xD Magamban jót röhögtem, nővéremmel este beszéltem telefonon aki szintén röhögött ezen. 
A mai nap nem sikerült olyan korán felkelnem , mint ahogy akartam. Normálisan,hogy fel is öltöztem az kb. 11 körül volt. Nem nagyon csináltam délelőtt semmit sem. /lusta dög vagyok/
Ebéd után mondjuk sütöttem sütit. (Boci mobil) ( ha esetleg valakit érdekel a recept az majd szépen ír)
Eléggé hamar meglettem vele. Na jó nem annyira hamar,de azért nem volt egy nagy was ist das és még finom is lett szóval ennek örülök.

Jajj nem is említettem,hogy pénteken megvolt a német szóbelim. Kíváncsi vagyok így az alapvizsgám milyen lesz. Remélem nem sikerült nagyon elrontanom. :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése