2013. június 26., szerda

Évzáró, vásárlás, előszülinapozás...

Múlt héten csütörtökön volt az évzáróm. Előtte természetesen azért időben elkezdtem készülődni, majd aznap már kicsit lazábbra vettem a dolgokat, mert csak egy rövid fekete szoknyát és egy fehér blúzt vettem fel. odaértem körül-belül 10 perccel előbb, majd természetesen kis csúszással, de elkezdődött. Nagyon hosszú volt, rengeteg könyvet osztottak ki meg elég sok mindent említettek meg és áhh.. nagyon nem bírtam én ezt már. 18:45 körül fejeződött be az évzáró, majd mentünk is be a terembe,hogy kiosszák  a bizonyítványt. 4,48-as átlagom lett ,hogy ha jól emlékszem, szóval ennek nagyon örülök. Remélem jövőre még jobb lesz. Hazamentem majd kicsit készülődtem és nem sokkal később mentem el megint otthonról, mert összefutottam egyik ismerősömmel. Elmentünk mekibe kajálni majd felmentünk kilátóba és beszélgettünk, olyan fél 12 körül meg elmentem haza aztán így annyi volt.
Pénteken korábban keltem fel, majd indultam is el itthonról. Összefutottam Kendével, majd utána elmentem venni apumnak a névnapjára ajándékot, ezen kívül pedig még vettem magamnak egy rövidnadrágot is.
Plusz ezen kívül múlt héten new yorker-be egy szoknyát és egy pólót is vettem magamnak.

 A nadrágot leginkább így felhajtva használom ahogy a második képen látszik. Nekem úgy sokkal jobban tetszik. :D
Ez az a szoknya amit vettem, egyszerű, testhez simuló fekete szoknya. Imádom, mert több féle pólóval is kombinálhatom. 

Ez pedig a póló amit vettem, kicsit fura meg érdekes szerintem. Na meg a színe, mert narancssárga de az a világosabb és kicsit feltűnőbb narancssárga, de nekem tetszik a színe. Laza, vékony anyagból van szóval nyárra pont tökéletes.

Szombaton délután gyorsan kellett készülődnöm, mert mentem Szedresbe az elő szülinapomra. Úgy volt,hogy busszal megyek ki de aztán végül Bence valamiért bent volt Szekszárdon ezért elvitt engem Szedresbe.
Hello Szedres! :D ( Ha valaki nem tudná: én Szekszárdon lakom (Tolna megye) Szedres pedig körül-belül 15-20 percre van kocsival. Szeretem, mert csendes kis falu)
Oda értem, akkor Nóri természetesen játszani akart velem ( Bence nővérének kislánya) . Közös képet is sikerült alkotni vele, habár az én fejemről inkább véleményt nem mondanék.
(Van egy fejem....xDDD)
Később megérkezett Bence haverja is akitől még ajándékot is kaptam. Nagyon kis aranyos volt.  Nem sokkal rá elkezdtünk grillezni.
 Bence nagyon benne volt a sütésben, csak ne égne a tűz közben... :D:D
Az alapozás is meg volt a kaja előtt. Egy kis whisky gyömbérrel, nekem meg inkább whisky colával, mert az finomabb, habár gyömbérrel nem ittam még , de nem jön be annyira az a párosítás.

Sikeresen megkajáltunk, de az első 20 percben megettek minket a szúnyogok.  Volt szúnyogriasztónk is, de egyszerűen lehetetlen volt kibírni. A jobb lábamat eléggé durván szétcsípték a szúnyogok és még mindig fáj ill. viszket egy két helyen és áhhh, nem szeretem a szúnyogokat. Bezzeg tavaly Horvátországban de jó volt szúnyog nélkül.


Ezt a képet csakis ilyen kicsiben mutatom meg, mert a fejem hagy némi kívánni valót maga után és itt már  whisky cola után voltam... xD
Amúgy lényeg a lényeg,hogy rendeltek nekem oroszkrém tortát, ami nagyon finom volt és áá nagyon meglepődtem, mert nem gondoltam volna. :)
Nagyon jó volt az a hétvége. Körül-belül 2-kor mentünk be, mert akkor már jobban jött a vihar meg akkor már durvábban dörgött és villámlott is. Az este alatt volt jó pár vicces pillanat, főleg mikor Bence kitalálta,hogy van neki 3 tűzijátéka és azt ki kéne lőni. Nagy okos éjfélkor ki is lőtte, vicces volt. Másnak lehet,hogy kevésbé. Aztán még részegeket is hallottunk elmenni. Szintén jót röhögtem rajtuk, főleg mikor már másodszorra mentek el a ház előtt.
Talán olyan fél 5-kor volt az,hogy úgy normálisan el tudtam aludni, de 8-kor már fel is lettem keltve. Dél körül haza is értem majd a nap további részében aludtam, mert kevésbé voltam aktív.
Hétfői nap nem csináltam semmit,illetve deeee. Összepakoltam a szekrényemben majd délután meg kimentem Szedresbe. Kedden pedig a szülinapom volt. Bizony. 1995.06.25.  7:05 perckor Erika megszületett. El sem hiszem amúgy,hogy már is 18 éves lettem.Természetesen semmiben sem változott az életem azon kívül,hogy legálisan vehetek cigit,piát. Jobban büntethetnek és el is szökhetek úgymond itthonról. Na erre nem lesz példa. Tehát konkrétan semmiben sem változik szinte az életem.

Na egy kicsit hosszúra sikeredett a bejegyzés, de képek is vannak legalább. :)



2 megjegyzés:

  1. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you for the follow :)
      oh, yes of course, I follow you on gfc. :)

      Törlés