2013. június 19., szerda

Ha nem tudod hát tedd fel a kezedet! ~

Meleg van~  ( << Időjárás)
Szeretem nagyon,hogy jó idő van és végre mehetek olyan ruhába utcára amiben jól érzem magam. Értem itt a jó kis rövid gatyáimat, a szoknyámat amit a hétvégén vettünk és nagyon imádom és a lenge kis pólókat stb...
Már kellett nekem ez a meleg, viszont amit nem szeretek,hogy éjjel nem tudok aludni. Illetve nehezen alszom el és könnyen/hamar kelek fel. Van,hogy éjjel felébredek arra,hogy melegem van. Ja igen, mert az én szobám nyáron a legmelegebb, télen pedig a leghidegebb természetesen, szóval nem a legjobb.
De a mai nappal el is kezdődik a nyár nekem, ami nagyon jó. :D
Mai délelőtt is van mondjuk pár teendőm, mint például apum megkért,hogy süssek délelőtt palacsintát, valamit anyum is mondott, de azt elfelejtettem ezen kívül még zuhanyozni szeretnék meg hajat mosni, ja meg délután találkozóm is van nagy valószínűséggel, utána este meg megyek az eredményért. Elleszek a mai nap azt hiszem, de jelen pillanatban éppen az ágyamban fetrendek és punnany massif-ot hallgatok.

  Imádooom~
Na igen ezt a számukat is nagyon szeretem meg még a többit is. :)
Egy koncertjükre kellene még eljutni a nyáron mindenképpen, de ez nem tudom,hogy mennyire fog összejönni, de  valószínűleg semennyire sem.
Na de nekem irány felöltözni és palacsintát sütni.

( Ja igen nyáron tervezek több féle bejegyzést, persze leginkább mégis csak a személyes dolgok lesznek, azok viszont gyakran ha rajtam múlik. Nem szeretném,hogy valami ne legyen leírva a nyaramról. Mindenről be fogok számolni és,hogy ha tehetem képekkel is bőven)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése