2013. június 20., csütörtök

Sunny sunny sunny and warm! HOT!



Summer! /Tudom nem illik panaszkodni már meg szinte mindenhol ezt látni,hogy meleg van, de ez a tény.   A mai nap amúgy sok mindent nem csináltam. Felkeltem először 9:30 körül, majd inkább vissza aludtam, utána talán olyan 11 körül kelhettem fel. Pontosan nem tudom. Feküdtem, tévéztem, feküdtem, gépeztem és ettem.  Nem bírom a meleget most. Jövőhéten strandra akarok menni, és remélem,hogy fogok is. Nagyon jól esne már, idén nem is voltam még strandon.

Tegnap be kellett mennem a sulimba 18:00-ra,hogy megkapjuk az előrehozott érettségi eredményünket meg ezen kívül az egyik osztály is tegnap kapta meg az eredményét. Szépen oda is értem időben, de várni kellett. Persze ezt várható volt,hogy nem fogják időben elkezdeni, de én személy szerint azt sem gondoltam volna,hogy 20:45 körül fogják.. vagy előbb kicsivel. Nem tudom pontosan, de kicsit már elegem volt és meleg is volt és fájt is a lábam és éhes is voltam, tehát minden bajom volt. Fél 10-re értem körül-belül haza. Én egy szép kis törzslapot kaptam, amin minden fel van tüntetve szépen. Az írásbelim 64%-os lett a szóbelim pedig 96%-os , összesítve 74%. Szerintem nem olyan rossz, persze ilyenkor szidom kicsit magam,hogy ejj az az írásbeli... de ez van. Nekem most ez így is tökéletes. Örülök,hogy megvan és egy eléggé erős 4es. A szóbelim eredményén bevallom csodálkoztam,hogy ilyen jól sikerült, de örülök neki. Viszont meglepődtem néhány emberen , akik szerintem sokkal többet tanultak és nekik kicsivel lejjebb lett meg a 4esük. De végül is a lényeg a lényeg,hogy megvan és nem 3as.
Ma lesz az évzáróm, remélem az se lesz összességében nagyon szar és akkor kijelenthetem,hogy a 11.-es évem eléggé jól zárult. :)


3 megjegyzés:

  1. szia. milyen volt az évzáród ?:)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, húú hát fárasztó és hosszú, de az eredményem az eléggé jó lett szerencsére. Köszi,hogy írtál. :)

      Törlés