2010. október 21., csütörtök

hát.. fúú.. a mai napról tudok mesélni bár nem mondanám azt hogy nagyon sokmindent.. reggel ebsétáltam a suliba közbe adrival is meg verával is taliztam aztán go suli.... ugyebár ma szecskáztatás volt és hát kukászsákból kellett ruhát csinálni meg minden.. na az fasza volt xD
meg mi szerencsére lemaradtunk a reggeli tornáról  mert ugyebár az infósoknak nem
volt első órájuk szal ezt megúsztuk :P
Na aztán nem volt nagyon semmi... vége lett a sulis izének... aztán go haza majd vissza szecskaavatóra az is megvolt.. voltak szivatások bár nem annyira durbák de voltak XD
mondjuk szerencsére engem nem hívtak ki pedig kérdezték az én nevem is meg mindne
de szerencsére ezt megúsztam.. meg ugyebár választottak szecska királyt meg szecska királynőt is
xDDD
Jah meg aztán kikísértem Annamarit a buszmegbe majd elment erre Zsuzsi hívott hogy izé nem
akaork visszamrenni mondom okés visszamehetek.. akk visszamentem aztán dmálgatom meg minden...
erre odajön dóri h tetszek az egyik srácnak (aki mellékesen hát khm.. nem mondok inkább semmit...xDD)
és h nem tetszik nekem?! mondom nem, erre kérdzei de biztos sehogysem kicsit se?!
mondom nem... meg iylet szól h pedig tök kedves srác decsi meg minden,... de hát megszívták...
na mindegy XDDDDD
erről is ennyit
aztán izé... utána nem sokat maradtam majd jöttem haza itthon megkajáltam méghozzá apummal..
ilyet se látni mindennap az tuti xDD
nem iga7zából általába nem szoktam velük kajálni.. avgy később kajálok vagy kihagyom
a vacsit szal jah.. na és most mneg itt ülök aztán ennyiiiiiii xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése