2010. október 16., szombat

Na hello... hát tegnap akartam már írni de az mégis elmaradt.. na mit is meséljek.. hát a tegnapi nap érdekes volt.. xD
jah baszki nyelvtanon tollbamondás.. nehogy tudjam tanulni azt a orhadt föcit... meg töüriből szerencsére megúsztam a felelést így én nem kaptam egyest de avgy 4en 5en kaptak....
Jah aztán föci.. pont a napot nem tudtam erre nekem ezt rakták be a dogába.. kurva jó mondhatom xD
de annamari segített szal ez így már tök jó :D xD
aztán vége lett a sulinak majd felmentem kicsit andihoz majd vissza suliba mert kosáredzésem volt... először mentem ott.. és hát igen kicsikét fárasztó volt.... kicsit nagyon majd megpusztultam xDDD
na jó neeeeem... aztán vége lett majd az összes cuccommal mentem b.nőmékhez.... akk ott megcsináltuk az angolt utána meg lementünk mert jött egyik volt osztitársunk.. -.-.... aznát.. olyan fél 7 körül haza is értem de 7kor egy órára bealudtam... xDDD jah.... xDDD
Utána idewültem gléphez.. és ennyi msot meg sztem megyek reggelizni utána meg készülődni kéne ha megyek szedresbe tesómékhoz meg minden szal jah.. na asszem most így ennyi majd este leszek gondolom én...XDDD

Normális embereknek tovább tart kimondani, hogy szeretlek. Első lépcső, mikor azt hiszed, hogy azt hiszed. Aztán eljön a pillanat, mikor azt hiszed, hogy tudod. Aztán jön az, mikor tudod, hogy tudod, de nem tudod kimondani. És akkor következik az, amikor tudod, hogy tudod és már nem bírod visszatartani.
 /Így jártam anyátokkal c. film/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése