2011. január 23., vasárnap

Na én is nagyon jó vagyok.... úgy terveztem ezt a blogot h mindennap írok... de úgylátszik ez se jön nagyon össze... de vagy elfelejtem, vagy lusta vagyok vagy nincs mit írni szal jah....  őőőő mikor írtam utoljára?? O_o *gyors megnézi* 17-én..... nem is olyan régen na akk a hetemet le kéne írni... -_-'' örülnék ha emlékeznék vmire is de mindegy... megpróbálok vmit mostösszehozni
Kedd-> semmi... tömény unalom az egész.. éneken Dorinával Nana filmet néztünk.. a többi óra meg úgy eltelt..... meg kedden asszem elmentünk szexkarkötőt keresni.. xDD mert azt akartunk venni de sehol sem volt.... basszák meg
szerda:-> szar az egész nap, töri öszefoglaló, 3. óráan bizonyítványosztás ahol megkaptam h tuti többet tudok ennél (3,6os átlag) ami igaz is csak kibaszott lusta vagyok én a tanuláshoz :3
csütörtök-> őőőő..... nem tudom >_<'' lehet kinyírni nem emlékszem xDDD vagyis annyi megmaradt 6. óra kockulás lyukas óra miatt ennyiiiii xD
péntek-> rajzon rajzoltunk ilyen izékat.... amire tanár azt mondta h neki jobban tetszok az amit rajzoltam meg h van hozzá tehetségem O_O (mondjuk sztem nem) meg h hétfőn,csütörtökön,meg pénteken is van ilyen rajzos vmi és h ha akarok akkor mehetek meg ilyenek.. meg utána h kezdjem el árnyékolni... amivel semmi bajom sincs csak a rajzon elkúrtam xDD meg még be se fejeztem xDDD meg a rajz se tetszik..... -_-''
Utána volt még irodalom óránk, meg angol meg töri tz..... meg nekem depizés -_-'' amit hagyjunk inkább miért volt... meg nyelvtanon ki lett készítve a tanár.... meg ofő volt még amit végigröhögtem. aztán Dorinával elmentünk kínaiba kajálni csak taliztunk tesómmal aki adott egy 1000est meg csokit, meg chipset szal tök jó. Aztán kajáltunk Dorinával mindent körbejártunk és jah....
Szombat: felkeltem, ebédelni nuku tesómékkal el délután kínaiba kajálni :3 utána tesco+lidl majd haza... anyámék elmentek akk egyedül vok.... msn stb.. unalom....
Vasárnap: arra meg semmiiii xDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése