2011. május 2., hétfő

Végre új bejegyzés... hát nem írok sokat..... de kezdeném a múlt hét szerdával... kikaptuk a kémia tz-t és 3as lett *-* ami nálam pont tökéletes (hülye kémiából) akk csütörtök... uncsi nap... majd diákközgyűlés.... szal nuku 4-5 óra.. 6 óra lyukas volt... és a 7.ről meg nem szóltak hogy elmarad szal rohadt jó, akkor utána pénteken föci tz-t írtunk ami kifejezettem sztem jól sikerült... remélhetőleg.... nagyon örülnék neki, na a szombati nap... ballagás..... O_O minek kell nekem elmenni??? :O 7-re bent voltam suliba díszíteni átöltöztem majd több mint 2 órát végigálltam... akk go haza közben Tomi is megérkezett majd siettem vissza Zsuzsiékhoz... akk lett pizza rendelve... drága Tomi... azt hitte szeretem az ananászt mert azt mondta.. pedig tudta is... csak.. nem tom most mért nem tudta, akkor Tokyo dome-ot néztünk ugyebár amit Zsuzsi megrendelt dvd... a limitált kiadású.... *-* wááááá és olyan jó....... közben születtek érdekes kifejezések meg minden tehát írnám is:  Aoi- a fencirázó cukros bácsi, Reita- mutogatós bácsi , Ruki- a mikrofont lenyelő (bácsi) , Kai- a pálmafa tenyésztő, Uruha meg megmaradt a ribanc xD jókvagyunk... aztán utána sétáltunk ki buszmegbe mert Ádám elment haza, akk sétáltunk bementünk promiba majd kistescoba aztán meg az egyik sörözőbe mert wc-znem kellett .. aztán elment Tomi majd Zsuzsival visszamentünk.. meg dumáltunk aztán hazajöttem, a vasárnapi napról nem mondok inkább semmit mert olyan semmilyen az egész, a hétfői napon vagyis a mai meg egy nagy rakás szar........ elegem van itthon mindenből..... anyám csak cseszeget... ezért kell érettségi szünet baszki.... örültem meg minden de így....... egyfolytába cseszeget meg hogy nem cisnálok semmit.... komolyan mondom inkább mennék most iskolába minthogy itthon legyek, majd akk ha apám hazaér remélem osztja is neki majd az észt majd ő is jól lecsesz meg minden.... nem érdekel már semmi... annyira elegem van, minek jó az neki hogy ha egyfolytában cseszeget? Mondta, hogy söpörjek össze.. jó megcsináltam erre nem tetszett neki mert, hogy ez nem jó meg nem így kéne hanemm rendesen meg hogy most már nem is mondja mit akart, erre mondtam h mondja... nem mondta és most az is baj h azt a kijelentést tettem hogy hagyjon már békén,..... :@...... még én vagyok a rossz.... mi ez baszki itthon van akkor csináljon is vmit ne velem csináltasson meg minden, mert rohadtul elegem van már... ha már most ilyen basszus akkor milyen lesz a nyaram?? O_O''...... az is egy nagy rakás szar az tuti......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése