2011. október 27., csütörtök

hát.... nem tegnap írtam utoljára egy biztos, igazából most szinte semmi mesélni valóm sincsen..... apám felkúrta az agyam de rendesen. itt vitatkozik velem, és akkor még ő mondja,hogy hogy beszélek vele meg hogy ha így beszélek vele akkor majd nem megyek sehova jövő hétvégén. Na a nagy faszt...elegem van az ilyen szarságaiból már rendesen.... grrr..:@  ilyennel nagyon fellehet kúrni az agyam :/
Meg húú... ma mentem titkárságra suliba iskolalátogatásit kérni erre kijelentik,hogy majd csak szünet után adnak, majd anyum jön fel a szobámba mikor már itthon vok,hogy holnap mehetek azért a lapért mert betelefonált és mondta hogy mért kéne és megírták xD bazd mondom xDDDD
Húúú....am leszarom úgyis felfogok menni Pestre.... ha nem adnak pénzt úgy se tudnak kicseszni velem mert mondjuk tudnék tesómtól kérni vagy vmi....
Ja meg tegnap meg ma elvoltam itthon mikor hazaértem suliból...kicsit pózerkedtem >.< XDDD született pár érdekes kép amit webkamerával csináltam xD
Pózolj Tomitól csórt plüssel >.<

Próbálj meg cukin  nézni xDDD

Elvagyok itthon néha na xDDD szoktak születni még ilyen jó kis képek xDDDDDD Füles még puszit is kapott olyan kép is van de hát... az nem publikus meee szaaaar lett xDDD a mai nap am húúú... semmi érdekes és úristen úristen péntek lesz *w* és szüneeeeeeeeeeeeeeet *w* végre....szabadság xD bár szombaton megyek valsz buliba szal ja kivi vok xD ,,buli'' xDDDD





 Szereteeeem ezt a verziót :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése