2012. február 2., csütörtök

Jééé már másodika van. Milyen gyorsan telnek a napok :O
Remélem hamar itt lesz a nyááár *w* Jó lenne, meg ezek a mínuszok is.... komolyan lefagy az egész arcom meg már majdhogynem könnyezek is mire beérek a suliba ami elég szar xD
Na mindegy, a  jövő hetem kissé húzos lesz.. hétfő matek kedd angol szerda német tz..... szal fasza lesz mondhatom, de holnap már péntek hál istennek és megyek fel Pestre szombaton meg lehet elmegyünk ramenezni... bár sajnálom, hogy nem tudok elmenni Ádám szalagtűzőjére T_T
Nyúúúúúú :(
Remélem hamar össze tudok pakolni, bár mindig össze szoktam írni a dolgokat de most még nem írtam össze.... szal jó vagyok nagyon. Aztááááán hmm.... anya ma sütött buktát *w* aztán egész délután fájt a hasam mint az állat mert én nagy okos melegen ettem és a lekvár is forró volt szal tök jó vagyok..xDDD szenvedtem is xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Anyum mondta... de neeem én nem hallgattam rá xD
Na jólvan asszem ennyi, más mesélni valóm nagyon nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése