2012. április 10., kedd

 Ajj éppen irodalom közepén vagyok csak szünetet tartok bár nem kéne mert elveszik fél órám de nem érdekel majd csak lesz valami, csak hát nem tudom már nagyon elegem van most így mindenből meg ebből a hétből. Nehogy nyugalmam legyen nem minek az. Ezt a hetet még elpihengetem és utána mindig próbálok előre tanulni mert az úgy sokkal jobb. Remélem a héten már nem fog bejönni semmiféle + doga mert kész akkor meghaltam. Legszívesebben holnap sem mennék be de hát mit tudok tenni, na mindegy még vissza van nekem a biosz tanulás is mondjuk az nem nehéz annyira bár az egyik anyagnak a fele meg sincs de se gáz azt majd nem tanulom meg vagy valami, de kész meg fogok halni komolyan már. A biosznak kéne nagyon jónak lennie a magyar nem tud érdekelni mert nem vagyok kibékülve a tanárral de ez egyéni szoc problem.... -.-''
Aztán a másik ami még most nagyon zavar az meg a fakt ( emelt óra) választás, egyszerűen már nem tudom. Egy amiben biztos vagyok az az angol, de hogy mi lesz a másik azzal kapcsolatban fogalmam sincsen. Álmos vagyok, fáradt vagyok per pillanat szarok az egész világra... x'D
El is lépek folytatom ezt a buzi irodalmat és aztán pedig bioszt tanulok és majd kiderül mi lesz. Ma megírtuk a kémiát. Csütörtökön angolból felelünk, pénteken pedig töriből írunk.
Tényleg amúgy lenne egy olyan kérdésem esetleg hátha tud ebbe valaki valamit mondani,hogy az andragógia az mennyire lenne esetlegesen jó választás?! Gondolkozok már ezen is meg még pár szak szóba jött és nem tudom,hogy mi lesz velem majd mert ezeken kívül nincsen elképzelésem, tesómmal beszéltem aki szerint ez szar és most nem tudom ezért szeretném kérni a véleményeteket vagy hát aki tudja az írjon már vagy jelezzen vagy tudom is én de na!
Köszönöm!!! További szép napot ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése