2012. április 23., hétfő

 
Húúú na hát megint jó régen írtam, mondjuk nem is annyira régen csütörtökön... na de mindegy.
A pénteki napomról szintén nem tudok semmit mesélni, a suli kész unalom mint ahogy szerintem mindenkinek. Folyamatos tanulás meg unalom meg mi egyéb. Ennek tetejébe mint ahogy szerintem Magyarországon a sulik 70%-a. Nagy nehezen túléltem a napot vicces volt meg minden.Nincs kedvem ám mesélni nagyon de azért írok szóvvval, lehet örülni xD
Na jó elvagyok ám itt magamba beszélek vagyis nem de mégis kicsit annak tűnik.
Szombaton még sütöttem sütit ilyen amcsi csokis sütit, szerintem finom lett majd még akarok ilyet sokszor sütni és fahéjat is fogok bele rakni mert azt valamiért nagyon hiányoltam belőle vagy nem tudom, de apum is.
Vasárnap tanultam és ilyesmi szokásos dolgok, meg ma túléltem a mai napot és várom a hosszú hétvégét. Bár jövő héten szerdán föci tz-t írunk amire kell nagyon tanuljak előre meg törire is mert az meg jövőhéten pénteken lesz szóval nem ártana. Föcit 5re kell a törit is és remélhetőleg mindegyik meglesz aztán majd kiderül, jóóó lehet strébernek tartani de nem vagyok az csak na xD
Meg Kardossal is most tök sokat beszéltem vagyis rám ír mindig fb-n aztán beszéltünk, meg néztük mind a ketten a csillag születiket azt is jól megtárgyaltuk xD
Meg a mai fizika is kéééész volt xD
Szerintem vicces, és előttünk ülnek 3an Mátétól kaptam rajzot xd Zolika meg ki akarta szúrni a szemem xDDDDDDDDDD  Na jó nagy marhák de bírom őket xD
Meg Kardos telóján találtunk egy kurva jó játékot aztán azzal játszottunk xD
Szerintem holnap is elcsórjuk a telóját :P Remélem fel is töltötte holnapra már :P

http://onlinefilmletoltes.eu/online-film-letoltes-ingyen/animacio/csizmas-a-kandur-a-harom-ordogfioka-brrip-feliratos-2011  )  *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése