2012. április 16., hétfő

Őszintén szólva a pénteki napra már nem igazán emlékszem. Pénteken még megbeszéltem Dorinával a másnapot meg bementem klubra ahol hát most nem történt sok minden.
Szombaton felkeltem 8 után aztán hajat mostam mert nem volt kedvem pénteken meg elkészültem és legyalogoltam a fősulihoz. Majd kicsit előbb értem le szóval még várnom kellett Dorina buszára. Megérkezett akkor felmentünk az ázsiába körülnéztünk és megnéztünk mindent xD
Tök poén mert láttam olyan táskát amin anime figurák voltak.. vicces azért. Utána elmentünk a korzóba és vettünk ilyen levest ilyen ramen szerűt xD
Majd bementünk volna kínaiba kajálni de sokan voltak, akkor elmentünk valamerre nézelődni és a kínaiba még mindig sokan voltak, el akartunk menni az egyik közeli boltba de az meg zárva volt, majd miután visszaértünk akkor már kevesebben voltak, kértünk kaját, mind a ketten pirított tésztát ettünk. Megettük meg közbe beszélgettünk mindenről, majd bementünk tescoba és én vettem csokit meg vettünk csokis fánkot is. Megnéztük mikor megy Dorina busza meg felgyalogoltunk újvárosig leültünk a padra beszélgettünk megettük a fánkot meg csokit is ettünk aztán hazasétáltam, anyumék elmentek itthonról meg megkértek,hogy mosogassak el aztán elmosogattam, majd megcsináltam azt a levest.
Így nézett ki, ramen szerűség nem volt rossz bár én még raktam bele vegetát. Meg ettem még fagyiiiiit is *.*
Nem látszik annyira a képen de megszórtam színes tortadarával és tök finom lett, és az a vicces,hogy most a képen látom hogy rengeteg amit beleraktam a tányérba xD
Anyumék még aznap elmentek vásárolni és mondtam ha találnak olyan danette-t amit most reklámoznak meg hozzanak csokit. Na találtak olyan pudingot de csokit nem kaptam és apum kihangsúlyozta hogy nem éri meg szerinte az árát xD
De fincsiii, mondjuk kicsit nehezen tudtam először kiszedni de boldogulok vele:
Na így néz ki, tudom kicsit érdekesen de finom na kész!
Jajj meg még pénteken vett Adri gumicukrot:
Nem lehetett kihagyni,hogy ne fényképezzem le xD
Vasárnap nem történt sok minden amúgy mint ahogy ma sem. Ja meg kiderült hogy lehet érettségi szünet után a csütörtök pénteki napon lehet du. lesz tanítás.. fasza mi?! :O
Na de mára ennyi mert még
 be kell fejeznem az angol házim >.<


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése