2012. augusztus 17., péntek

Nos hát üdv ismét, elég régen jelentkeztem, de ezt már el lehet nézni.
Anyumék szerdán elhúztak Harkányba jöttek tesómék, mert akárki akármit is mond egyedül basszameg este félnék... na szerdán úgy volt,hogy Evelin találkozik egyik barátnőjével, de aztán mégsem találkozott így tévéztünk meg ő vasalt én meg pakoltam el a cuccokat, este rendeltünk xxl-es pizzát,de a Lénát először nem tudtuk megfogni xDD meg a pasi szerintem azt hitte,hogy mi ketten akarjuk befalni vagy nem tudom xD
 Bence vmikor 9körül meg jött. Mi tele voltunk a pizzával természetesen maradt. Majd tévéztünk és én olyan 0:18-kor pontosan feküdtem le. Majd Evelin behozta Herceget 7:30-kor O.O majd utána meg 8:30-kor keltett.. hát bassza meg xD
Akkor reggeliztünk dumáltunk, meg kiderült,hogy régen milyen elviselhetetlen voltam xDD
Meg mondta,hogy mikor kicsi voltam egyszer hagyta,hogy leessek az ágyról Q-Q aztán mondta,hogy anyum jól  le is baszta ezért. x'D
Jajj a mai nap olyan semmilyen volt nekem, mert nővérem elment 13:45 körül én meg elmosogattam elpakoltam pár cuccot és punnyadtam a tévé/gép előtt.
Jajj meg még kedden taliztam Zsófival, elmentünk kínait venni meg dumálgattunk majd asszem 15:20 körüli busszal elment, én meg haza fele beugrottam még venni egy két dolgot és pont haza értem négyre vagyis kicsit utána de valahogy úgy terveztem. Majd holnap megmutatom a szerzeményeimet, meg bocsi,hogy msot így össze - vissza írok. Jajj meg mindent felírok amit vettem és,hogy mennyibe kerül meg minden. Bár még Pesten kell vennem pár dolgot, szombaton megyek fel vasárnap vagy hétfőn hajnalba meg horvátba megyünk Tomiékkal, fent maradok 29.-ig mert akkor megy ki Kínába és valsz én is megyek a reptérre. ( remélem azért utána kocsival elvisznek a Népligetbe xD)
Na de majd még holnap jelentkezem. ( Ha el nem felejtem xDD)
Most jut eszembe hétfőn meg Pakson voltam cipőt venni.
Nagyon nem jutottak sorrendben eszembe a dolgok de hát ez van. >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése