2012. szeptember 27., csütörtök

Már csütörtök van, komolyan el sem hiszem,hogy milyen gyorsan tellenek a napok. Nagyon hihetetlen.
Tumblr-ön találtam egy ilyen harminc napos dolgot amit szerintem meg fogok csinálni. Itt is meg tumblr-ön is szerintem.
01. Kedvenc filmek, zenekarok, sorozatok, könyvek?
02. Öt dolog a kívánság listádról.
03. Egy dal, ami emlékeztet valakire. Miért?
04. Mi a legjobb dolog, ami a héten történt veled?
05. Mi az az öt dolog, ami nélkül nem tudsz élni?
06. Mi az a három szó amit minden nap említesz?
07. Ha megnyernéd a lottót, mire költenéd a pénzt?
08. Ha holnap vége lenne a világnak, mit csinálnál?
09. Melyek azok a helyek, ahova el szeretnél eljutni?
10. Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád?
11. Mik a rossz szokásaid?
12. Mik a jó szokásaid?
13. Mik a terveid a következő nyárra?
14. Melyek azok a dolgok, amiket szeretsz? Amiket utálsz?
15. Hol szeretnél tartani öt év múlva?
16. Van példaképed? Ha igen, miért ő?
17. Mi a véleményed a tetoválásról, piercingről?
18. Tudsz főzni? Ha igen, mit?
19. Milyen számodra a tökéletes nap?
20. Mi az a hét dolog, ami gyakran megfordul a fejedben?
21. Mik azok a dolgok, amik más emberekben irritálnak?
22. Mik a kedvenc időtöltéseid?
23. Mit álmodtál előző éjjel?
24. Mutass egy képet, ami megnevettet!
25. Mik a kedvenc tantárgyaid az iskolában?
26. Milyen az álompasid?
27. Ha lenne három kívánságod, mit kívánnál?
28. Mi álmaid állása?
29. Mik azok a dolgok, amikben szeretnél jobb lenni?
30. Kik voltak a legnagyobb hatással rád, és miért?   


Ez aaaaz :D 
Tegnap még feleltünk magyaron, valahogy éreztem,hogy én fogok és láss csodát ,, A felelő az Erika lesz''
Hehehe :D mondjuk tudtam szóval nem volt gondom vele.
Mai napon nagyon ,,mosott szar'' voltam. xDD
Fél 11 körül feküdtem le és olyan 11 körül sikerült elaludnom, amivel alapból nincs baj, de mikor 6kor kell kelnem na akkor már gond van. xD
Holnap szerencsére nem lesz első két órám :)
Na de nézzük ezt a 30 napos dolgot.

01. Kedvenc filmek, zenekarok, sorozatok, könyvek?
Na már az első kérdés feladta nekem a leckét, zenekar kedvenc nincsen.
Sorozat: Így jártam anyátokkal  ( 1. kép)

éés Awkward (2.kép) (Kínos, első évadot magyarul néztem a másodikat már angolul és már nagyon várom a harmadik évadot *-*)  Könyvben amit még mindig olvasok az a A szukkubusz dala ( nyáron lett meg a könyv,de még mindig nem tudtam teljesen kiolvasni, mert egyszerűen nincsen rá időm :S )
Térjünk is vissza a filmre. Nincsen kedvenc filmem... amit régebben nagyon sokat néztem az a Feketék fehéren, na meg azért a Harry Pottert is szeretem, és nálam az Alkonyat a felejtős kategóriába tartozik. Nem szeretem... utálom..xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése