2012. szeptember 9., vasárnap

Vicces volt, tegnap este nagyba gépezek erre nézem rám írt Patrik. ( az egyik csávó akivel együtt dolgoztam) de úgy hogy: sziaa mouuni :D
Én meg így a wtf fej,hogy ez most részeg vagy komolyan ír?! xDDD
Na mindegy azért írtam neki vissza, meg ilyet ír: mult héten láttalak szekin...smile és eszembe jutottak a régi emlékek.grin
és a többi, hát halljátok úgy meglepődtem,hogy az csak na! Persze nem kéne ezen gondolkoznom,hogy ez most mi a francot akar, de akkor is O.O
Na mindegy, mondjuk semmi hátsó szándék nélkül szívesen összefutnék vele és dumálgatni jó lenne. Na mindegy...
Ja ma voltunk rokonlátogatóba, hát nem volt rossz, van csokiiim, de most semmi kedvem megenni, hányingerem is van. Túl sokat ettem a mai nap, meg az a süti az sok volt. Cukrászdai süti volt és nagyon finom volt, de most érzem,hogy túl krémes.
Tiszta szar, megint kezdek beképzelni dolgokat tökre alaptalanul. :/
Holnap hétfő.. suli. Egyszerűen szar leírni mikor egy hónapja meg ilyenkor mondjuk örültem,hogy vége van a nyári melónak. Most legszívesebben visszamennék, de komolyan. Dolgozni kellett 8 órát igaz, és 5:30-kor kezdődött a munka idő de áááá az első két hetem. *w* Kérem vissza *-*
Jajj meg Patrik ilyet ír,hogy a puding íze maradt meg leginkább...xDD meg vagy 5x leírta,hogy mennyire ízlett neki. xDDDDD
Képes voltam neki kétszer is pudingot csinálni o.O I was idiot...yeeees, but I was kind. xDDD
Good Night!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése