2012. október 7., vasárnap

Hello!
Na jelentkezek egy kis meséléssel :)
Pénteken bent voltam klubon, az jó volt, mert sokat beszélgettünk meg minden. Majd haza értem, egyedül voltam, ettem majd anyumék haza értek. Szombaton fel lettem keltve 8-kor. Átmentünk Judithoz (anyum barátnője), mert anyum valamit át vitt én meg leginkább azért mentem át,hogy megnézzem a cicát. ( Menyust)
Majd utána hazaértünk gyorsan készülődtem, aztán mentem is a buszra. Szedresbe mentem nővéremhez. Körül-belül 20 perc alatt odaértem, majd bementem. Evelinnel beszélgettem majd ettünk utána felmentünk és neki álltunk németezni. Hát előtte leszedett még egy csomó mindent ami a középszintű érettségihez kell és ez nagyon jó, mert mindent át fogunk nézni ami feledésbe merült és akkor remélem jól fog sikerülni majd az érettségim/ nyelvvizsgám. Utána meg bejöttünk Szekszárdra aztán nem hoztak előbb haza hanem mentem velük vásárolni. Tescoban volt ilyen csávó ilyen hostess volt szerintem , és valamilyen francia parfüm volt, na mindegy a lényeg a lényeg,hogy kettőt akart nekünk adni 7000ért stb... magyarul,hogy vegyük meg stb..
Nagyon jó dumája volt a srácnak mondjuk. Megkérdezte tőlem mondjuk azt is,hogy van e barátom...xD
Na mindegy vicces volt. Majd akkor Bence nálunk befalta a wasabis chips 50%-át, de nem is baj én úgysem eszem meg, apum meg egy hónapba talán ha egyszer eszik belőle.
Ma meg szinte egész nap tanultam. Majdnem... és az a vicc,hogy még egy csomó mindent akartam csinálni, de nem jutottam semmire sem. A szombaton nagyon gyorsan elment a mai is eléggé. ( sikerült tanulnom: németet, bioszt, emelt angolt, emelt magyart, törit,fizikát....) és ennyi. Szinte semmi. Mi lesz velem később?!
Te jó Isten.. bele sem merek gondolni. x'D
Nincs kedvem semmihez, hamarosan meg szerintem elmegyek hajat mosni meg gyorsan lezuhanyozok. El is felejtettem láttam a tescoban szőnyeget 5000-ért *-*
Annyira szép volt. Kell nekem majd. :D

11. Mik a rossz szokásaid?
Néha sokszor vannak szerintem szóismétléseim, van amikor sokat káromkodok, édességfüggő vagyok, pocky függő vagyok xD ( nem tudod mi az a pocky? google!) suliidőben általában hétköznap vasalom a hajam.. meg ha megyek valahova és nem tűzőm fel. Igen ezt rossz szokásnak tartom, mert nagyon roncsolja a hajam, annak ellenére,hogy most már jobban használom hajbalzsamot meg ilyesmi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése