2012. október 19., péntek

Hello!
Tegnap óta beteg vagyok ismét. tegnap 8-tól 12-ig rendelt az orvosom így kértem időpontot, 9-re kaptam majd siettem is a buszra. (8:07-kor ért be volna a busz, de késett szerencsére). Egy darabig azzal mentem, utána gyalogoltam, sikerült fél órával előbb odaérnem. Jajj de jó. Igaz be lettem hívva előbb és mint kiderült újabb vírust kaptam el. Nagyon tehetséges vagyok ugye? :D
Majd haza gyalogoltam, feküdtem és laptopoztam. Meg tegnap csengetett a postás, de nem mentem ki, és dobott anyuméknak értesítőt, meg nekem is. Vagyis megkaptam a csomagot Tomitól. Apa ment el érte.

A doboz így nézett ki:


 A doboz kinyitva így nézett ki



A 12 doboz pocky. Annyira örülök neki. Imádom nagyon a pocky-t. ( 3 doboz epres , 3 doboz fehér csokoládés, 3 doboz tejcsokoládés,  1 doboz salátás [ xDDDD] , 1 doboz pizzás, 1 doboz vörösboros O.o)


Meg egy nagyobb panda plüsst is kaptam. Annyira puha és aranyos. ( ja és én azt mondom,hogy Kína szaga van xDDDD)
Amúgy a mai napom sem telt másképp, mint a tegnapi. Beteg vagyok most nem igazán lehet akármit is csinálni. Vasárnap gyros tál lesz itthon a kaja, jajj annyira várom ám. *-*
Holnap vagy még ma lehet megírom az angolt, meg holnap törit meg föcit kell tanulnom O.o
Fasza lesz. Amúgy elég érdekes, múlt héten is pont így hiányoztam, szóval nagyon fasza vagyok.
Amúgy a salátás pocky-t megettem már. Elég érdekes volt az íze. Igazából ilyen fűszereshez tudnám hasonlítani és én a hagymát éreztem jobban meg esetleg némi paradicsomot. De mást nem igazán, nem volt rossz, csak én más milyen ízre számítottam. De azért a többire is kíváncsi vagyok, mármint a pizzásra meg a vörösborosra. Vajon meddig tart ki még a maradék 11 doboz pocky? XD
Na ez nagy rejtély.

22. Mik a kedvenc időtöltéseid?
Ez attól függ hol vagyok. Ha itthon akkor zenehallgatás, rajzolás és ilyesmi. Szeretek barátokkal lenni, beszélgetni Adrival, sétálgatni, Dorinával kínai kajáldába menni utána meg mindenhol körülnézni.
Ha Budapesten vagyok akkor mindig , na jó majdnem mindig mehetnékem van. Még ha csak az Árkádik de már az is valami, szeretek Momcsival találkozni is *-* utoljára tavasszal taliztunk O.o meg kell ejteni hamarosan még talit szerintem. De amúgy nem tudom, ha úgy van kedvem és éppen nem idegesít némelyik pesti emberke akkor utazgatni is szeretek metrón, meg minden. Sétálgatni a Margit szigeten... :DD *-*
Meg úgy ellenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése