2012. október 21., vasárnap

Hihetetlen,hogy most mennyire fáradt vagyok pedig még iskola sem lesz és nem is volt nekem csütörtöktől, mert lebetegedtem ugyebár. Tegnap kicsit későn sikerült lefeküdnöm, és ma meg már nővérem felkeltett 8-kor. Nagyon örültem neki, olyan voltam egész nap mint valami zombi vagy nem tudom.
Reggeliztek, én megcsináltam a salit majd utána elmentünk tescoba meg ők előtte bementek kórházba Bence nagybátyjához. Azt mondta az Evelin,hogy 15 percnél nem lesz több... aha én 45 percet ültem a kocsiban zenét hallgatva.
Utána bevásároltunk, haza értünk és csináltuk is a kaját. Viszonylag hamar kész lettünk. Gyros tál. *-*
Embedded image permalink Olyan finom volt. *-*  Mondjuk az én salátámba paradicsom nem került, meg vettünk ilyen globus ínyenc mártást és azt raktam rá a salátára. Nagyon finom lett. Holnap is ez lesz az ebédem. *-*
A mai nap még társasoztunk (Gazdálkodj okosan!-t)
Én nyertem :D nagyon profi voltam. *muhahaha*
Majd haza tértek anyumék, tesómék meg elmentek és most itt vagyok és nézem a Jégkorszak 2-t. Igazából már láttam, de így,hogy a tévébe megy így megnézem megint. :D

24. Mutass egy képet, ami megnevettet!
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc9c41phF21rf6ynro1_400.gif

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése