2012. október 22., hétfő

Hulla vagyok, vagyis álmos nagyon inkább. De csak négy napot kell túlélni a héten és akkor őszi szünet. Hajjaj nagyon várom. *-*
Igaz, lesz dolgom bőven. :/ Amilyen mázlim is lesz biztos egy rahedli házit fogunk kapni. Hajjaj de jó lesz, de én még mindig ott vagyok,hogy legyek túl az érettségin. Valamiért nagyon várom már most az egyetemi életet. Ne kérdezzétek,hogy miért. Magam sem tudom. Holnap meg a városi ünnepségre kell menni. Hajjajj mennyire jó lesz az is. Ja igen az oldalsávban láthatjátok azt a nyereményjátékot. Nem én csinálom, csak én is jelentkeztem és ezért nagyobb eséllyel indulok. Remélem én nyerek. *-* Ilyenen még sosem nyertem Q.Q  Mondjuk eddig ez a második vagy talán a harmadik ilyen amire jelentkeztem, eddig igazából azért nem, mert vagy nem láttam értelmét, vagy pedig nem tartottam magam esélyesnek vagy valami más indok miatt, de mindig volt. Pénteken lesz a suliban a szecskáztatás, nos nem tudom,hogy elmegyek-e. Meg Kardos hívott,hogy menjek el utána inni velük.. nem tudom, meg szombaton egy halloween-i ,,bulira'' is hivatalos vagyok, de nekem még az sem biztos,hogy elmegyek. + Lesz még egy osztálytalálkozónk is. Arra biztos,hogy megyek. Remélem egy két nem kívánatos személy nem fog jönni.Na ez nagyon bunkón hangzott. Sorry... I'm not sorry. xD ( Kínos 2. évad nem tom hányadik részében volt hasonló)

25. Mik a kedvenc tantárgyaid az iskolában?
Az angolt és a németet is leírom, de hát az olyan talán. Tulajdonképpen különös nagy kedvencem nincsen, de még kedvelem a magyart, igaz a kötelezőket nem annyira szeretem olvasni, de hát ez van nem tudok mit tenni ellene sajnos. Azt hiszem ennyi lenne, mert más tantárgy amit kedvelek az nincs nagyon.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése