2012. december 28., péntek

Karácsony egy kicsit bővebben és még több képpel

(Képek majd a bejegyzés végén)
December 23-án még feküdtem az ágyban amikor csengettek nővéremék. Na akkor keltem is fel majd ettem valami reggeli szerűséget. Apum meg Bence behozták a fát és elkezdtünk díszíteni, ja meg előtte a szaloncukrokat kampóztuk, mert mi úgy szoktuk. Közben elkezdtük még díszíteni is a karácsonyfát aztán egyszer csak szólt anyum,hogy ebéd. Az ebéd halászlé volt meg hal, de az nem a kedvencünk, ezért volt még második gyanánt cigánypecsenye meg sült krumpli meg saláta. Utána meg természetesen süti és volt a kedvencem is. ( képviselőfánk *-*)
Utána folytattuk a fa díszítését majd mikor ezzel is megvoltunk majd jött az ajándékozás. Én odaadtam az Evelinnek meg a Bencének, utána közösen odaadtuk anyáéknak majd aztán mindenki szépen sorban.Imádom a fülbevalót amit nővéremtől kaptam, ezüst fülbevaló swarovski kristályokkal.
Amit kaptam pólót még a nővéremtől az nagy lett és el kellett menni vissza a new yorker-be kicserélni, majd haza jöttünk és anyáék mesélték,hogy a Herceg ledöntötte azt a poharat amibe nekem még tojáslikőröm volt és hát igen volt, mert drága macska kiitta/kinyalta az összes likőrt. Utána nővéremék elmentek mi meg néztük Reszkessetek betörőket, régi kis hagyomány. 24-én nem csináltam sok mindent, mert nem jöttek rokonok ezen a napon és mi sem mentünk sehova. Ám 25.-én már kereszt anyumékhoz mentünk ami szerintem nem volt rossz. Finom kajákat ettem, na meg sütiket. Isteni finom csokitorta volt amit csináltak, abból kétszer is ettem. Majd haza jöttünk, utána 26.-án nem történt semmi izgalmas. Apumnak bent kellett éjszaka lennie így anyummak ketten voltunk itthon. 27.-én nem tudom mit csináltam. Tudom,hogy tegnap volt, de szerintem amúgy nagyon semmit sem. A mai nap meg kint voltam nővéremnél Szedresbe. Szerintem nagyon jó volt, délután még jengáztunk is meg minden. Na de nem is mesélek ennyit már inkább mutatok képeket.

                                                         Parfüm amit kaptam + a doboza is látható hogyan nézett ki


                                                   Manikűrkészlet
                                            Szemhéjfilc ( imádom :D ez már a második ilyenem :D)

                                                  Kézkrém illetve nem csak kézre jó.

                                                  Ajakrúzs aminek nem látszik a színe, és amúgy nagyon szép csillogó
                                                             Hővédő spray
                                                              Nagyon jó fésű, én nagyon megszerettem *-*
                      Ilyen tusfürdőm még nem nagyon volt, majd írok róla esetleg valamit ha már elhasználtam.


                                        Nővéremtől kapott tök szép gyertya amit szerintem sosem fogok meggyújtani.
                                                    Ez ilyen kis letéphetős ráírkálos papír és nagyon aranyos.
                                                          Szedresben jengaztunk.
                                          Sikerült végre beszereznem egy új tokot is.

                                                   Apum vette a tescoban, nekem nagyon tetszik *-*
                                                              Bencével vártuk a kocsiba az Evelint és hát.. unatkoztunk. XD
                                                             Ilyen szép felhők voltak mai délután.











3 megjegyzés:

  1. Cool products! i really like the bag! nice blog :)

    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    - happy new year ♥

    VálaszTörlés
  2. thanks for following! followed u back :)

    VálaszTörlés