2013. január 28., hétfő

Az egyik blogon találtam egy kérdéssort szóval úgy gondoltam,hogy megcsinálom. A kérdéssort itt találtam.

1,Írtál valaha verseket? 
Igen írtam, igaz,hogy magyar órára szorgalmi feladat gyanánt de írtam. (páros rímek+alliterációk)
2,Jó egyedül lenni?
Amikor mindent utálok és nem szeretnék senkivel sem beszélni akkor jó egyedül lenni kicsit, DE! alapjába véve nagyon nem szeretek egyedül lenni. Egyedül buszozás még oké, de hogy utána sokat legyek egyedül az nem annyira oké. Társaságra van szükségem elég sokszor.
3,Szeretsz repülni?
Még nem repültem, de egy bizonyos magasság felett tériszonyom van, habár ez nem annyira akadály nálam szerencsére.
4, Szereted a rendet?
Szeretem, habár elég sokszor van nálam rendetlenség ami nagy baj.
5,Hogyan kezdődik a napod?
6:20 körül felkelek, kivasalom a hajam, összekészítem az üdítőm és a kajám, adok kaját Hercegnek majd sminkelek, felöltözök hajat igazítok és indulok is iskolába.
6, Szereted az állatokat? Van házi állatod?
Igen szeretem az állatokat viszont egy két állatot messze elkerülök. Igen van házi állatom, 5 macska és 1 kutya.
7,Könnyen beismered ha hibáztál?
Nem minden esetben.
8,Mi a legszebb és a legcsúnyább dolog a világon?
Legszebb az az szerintem ahogy az emberek próbálnak segíteni az állatokon, egymáson. A legcsúnyább dolog pedig,hogy mennyi erőszak történik a világban és,hogy az emberek milyen önzőek is tudnak lenni néha.
9,Melyik a legfontosabb emberi tulajdonság?Hmm... talán a becsület vagy a szeretet.
10, Mit szeretnél most enni?
Gyrost, mert szombaton elmaradt :(
11, Mit vársz a mai naptól?
Hogy éjfél előtt le tudjak feküdni. :D
12,Létezik-e igaz barátság férfi és nő között?
Igen létezik, nekem is van ilyen barátom, bár még szerintem abban a korosztályba tartozom ahol inkább fiú-lány barátságnak mondanánk.
13,Nézel sorozatokat?
Igen, Így jártam anyátokkalt olykor comedy-n,de amúgy angolul felirattal, Jim szerint a világ, Életem értelmei, Elvált Gary, ( Madagaszkár pingvinjei :D) Barátok közt ( <<< igen szoktam nézni xD)
14, Jobb vagy balkezes vagy?
Jobb.
15,Mit ettél utoljára?
Csokit amit Olaszországból kaptam.
16,Milyen beszélgetéstémát utálsz?
Hát ez a hangulatomtól függ, mondjuk az eléggé érdekes ha valaki a magánéletét esetleg buszon eléggé hangosan tárgyalja.
17,Kedvenc költőd?
Hmm.. eddig Arany János, de szeretem Ady-t is és József Attilát is :)
18,Mire jó az alkohol? Jó valamire?
Hát én nem iszom sok alkoholt, de valakinek feledteti a gondjait,de ne vigye túlzásba.
19,Mi késztet csodálatra?
Hogy ha valaki esetleg elveszti valamelyik végtagját/végtagjait de ugyan olyan boldog és nem törődik semmivel, vagy,hogy ha esetleg hallássérült vagy egyéb problémája van.
20,Hová szeretnél utazni?
Sok országot szeretnék megnézni, illetve várost. ( Olaszország, Franciaország, Németország, Anglia, Japán, Dél-Korea, Amerika... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése