2013. január 25., péntek

Sziasztok!
Kicsit elhanyagoltam most a blogot tudom, de volt elég sok dolgom. Viszont még szerdán elmentem rossmannba mert megtudtam,hogy már ott is le vannak árazva az essence-s kifutó termékek és mivel még előtte kinéztem a púdert és láttam,hogy az is le lesz árazva ezért úgy döntöttem akkor veszem meg. Tartottam attól,hogy mire megyek már hűlt helyét fogom látni de nem így lett. Kb. csak 5-6 púdert kellett kipakolnom előtte, mert elöl nem volt és reméltem,hogy azért belül elrejtőzve találok egyet.
Amúgy ez az, képet most nem készítettem róla, meg már használtam is, de mivel most már el van pakolva ezért nem fogom elővenni. Kicsit tartottam tőle,hogy ez meg túl világos lesz, de szerencsére nem. Ezen a héten így kb. ennyi történt most itthon vagyok, mert megyek Pestre és még sehol sem vagyok, még hajat is kell mosnom, bepakolnom meg minden... szép kis nap lesz érzem. Mire elkészülök?! Pedig nem is gépeztem annyit,hogy ne tudnék mindent megcsinálni, csak hát azért mégis néha valami itt leköt akkor azzal elvagyok egy 30 percet az biztos. Természetesen tegnap is unatkoztam egy kicsit így nem maradhatott ki a webkamerával való kép készítés sem.
 Nem vagyok tökéletes, sőt szép sem amivel tisztában vagyok, de szeretek szórakozgatni néha képekkel amiken én szerepek.




1 megjegyzés: