2013. február 4., hétfő

Egy hete blogoltam tudom nagyon el vagyok maradva, de először is inkább a péntek estémet mesélném el szerintem, aztán majd egy másik bejegyzésben (holnap) szerintem a többi dolgomat/gondomat/bajomat. Ja igen jelen esetben szeretethiányos Erika jelentkezik. ( nem tudom mitől.. na mindegy)
Pénteki délutánom úgy nézett ki,hogy haza értem a suliból hajat mostam beszélte telefonon miközben hajat vasaltam és készülődtem is a szalagavatóra.  El is mentem az egyik busszal a szalagavatóra ahol összefutottam a Vandával majd Dorina meg már a fősuli előtt várt engem. Bementünk, lepakoltuk a cuccainkat, majd mentünk is a helyünkre. Végül nekem kellett még valamilyen lufit is kivinnem, meg ugyebár én tartottam a párnát az egyik osztály szalagjaival is. Miután ez megvolt akkor utána elmentünk Adrival, meg úgy volt,hogy engem anyámék haza visznek, de végül nem úgy lett, mert éppen akkor mentek el vásárolni szóval ez kilőve. Adri telefonjáról felhívtam Karast, ja vagyis hívtam volna, mert természetesen két számot fordítva írt bele szóval kinyomtam. Utána sikerült felhívni majd mondta,hogy 5 perc és ott lesz, A. ellépett, majd megérkezett K. aztán kocsival elmentünk a lidl-be egy péksütiért meg egy coláért. Volt értelme, majd valahol leparkolt beszélgetünk majd még pár osztálytárssal összefutottunk akik végül taxit hívtak de egy valaki ellépett így befértek a kocsiba szóval a taxi feleslegesen hívták ki. Elmentünk asszem az Alibi sörözőbe és ittunk természetesen. Na nekem volt már jó hangulatom, majd elmentünk még egy másik helyre de ketten elléptek végül még ketten szóval maradtunk ketten K-val, majd bementünk a Jenkibe asszem ott összefutottunk három emberrel, viszont kitessékeltek minket onnan. : (
A nő nagyon flegma volt, és nem tetszett neki szerintem a pofánk, meg megkaptuk,hogy még túl fiatalok vagyunk és kiküldött minket,hogy menjünk inkább át a Teke sörözőbe.. hát elmentünk oda, de aztán a fősulival szembeni helyre mentünk be, találkoztam pár emberrel meg beszélgettünk majd egyszer csak K-val elléptünk. Kocsikáztunk még majd megálltunk egy helyen és beszélgettünk, majd utána meg haza vitt. Ja igen ugyebár ő volt az aki még tavaly júniusban szerelmet vallott nekem.. semmi sincs köztünk csak barátok vagyunk, de ennek ellenére valaki lehet azt hiszi,hogy lefeküdtem vele pénteken. -.-'' Pedig rohadtul nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése