2013. március 14., csütörtök

Filmek amiket az elmúlt két napban néztem :3

http://test.cinemadvd.hu/data/dvdspro/2005_10_20_18_53_18_szerelem%20sokadik%20latasra.jpg
Ez volt az egyik film amit megnéztem. Nos az elejét már ha jól emlékszem akkor láttam, de a filmet még így egybe nem igen. A hangulatomhoz tökéletesen illett és minden jó volt. Olyan tipikus kis romantikus film szerintem, voltak vicces részek benne. 2005-ös film ha jól tudom, mondjuk nálam ez most nem mond semmit/nem zavar semmit.
Ha pontoznom kéne akkor 5/5 


Ez az a film amit magamtól biztos,hogy nem nézném meg. Nem szoktam ilyesmi stílusú filmeket nézni. Egyik ismerősöm mondta,hogy nézzem meg, mert még kértem,hogy tud e valami jó filmet...
El is kezdtem, kicsit meglepődtem először,hogy 138 perc és te jó ég én ezt,hogy fogom végignézni. Nos végignéztem. Hát nem mondom,hogy rossz film, mert nem az csak én nem az ilyen filmekhez vagyok szokva. (2012-es film)
5/4  


Ezt is úgy ajánlották. Romantikus vígjáték. Nos ezt a filmet kb. végig röhögtem. Nagyon tetszett, pont ideális volt ez is számomra. A szereplők is pont jók voltak. :D
Ha jól tudom 2010-es film.
5/5


A film eleje vicces volt számomra. Akkor utána kezdett számomra nagyon unalmas lenni. Viszont azért csak úgy abbahagyni sem akartam volna, ezért hát belepörgetve néztem ami nálam annyit takart,hogy egy részt megnéztem pörgettem stb... szóval úgy nagyjából meglegyen a történet.
(2008-as film)
5/3


Nos és végül egy mese maradt, akarom mondani animációs film?!
Aranyos volt szerintem, voltak benne furcsa részek számomra és valami nem is volt számomra világos bár ez lehet,hogy az én figyelmetlenségemből adódik. Nem volt rossz, de nem lesz mondjuk a kedvencem, de aranyos. Ajánlom mindenkinek. :)
(2009)
5/4

4 megjegyzés:

  1. Hú, ezek közül sokat nem láttam. mindenképp meg kell néznem :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá. ;) Meg a jelenlegi időben még talán több idő is jut ilyesmire. Nekem is mondjuk azért sikerült ennyit megnéznem, mert egész nap feküdnöm kellett.

      Törlés