2013. március 11., hétfő


Most annyira össze vagyok zavarva. Nem csak én igazából az egész életem most egy nagy kavarodás. Nem értek rengeteg dolgot. Rengeteg kérdésem van, amikre sosem fogok választ kapni szerintem. A kérdések meg magamhoz szólnak, és nem tudom a választ pedig tudni szeretném. Egy valamit nagyon elbasztam elrontottam, amit nem akartam nem kellett volna és sosem gondoltam volna,hogy pont ez lesz. Ezt nem így terveztem és nem tudom,hogy mit kéne csinálnom. Azt sem tartom jónak,hogy ha teszek valamit és azt sem,hogy ha nem. Egyszerűen tanácstalan vagyok,hogy cselekedjek e vagy sem?
Ez csak egy dolog egyik része.. van itt még másik dolog is. Annál sem tudom,hogy mit kezdjek és mi lesz.
Ennél az egésznél már ott vagyok,hogy nem érdekel nem gondolkozom és lesz ami lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése