2013. március 9., szombat

Nos gyorsan még mesélek nektek mielőtt elmegyek hajat mosni meg zuhanyozni. Arra gondoltam,hogy mesélek a tegnapi délutánomról meg a mai napomról. Nos a tegnapi napom úgy zajlott,hogy 13:15-kor végeztem majd haza értem 13:30 körül. Gyorsan kajáltam és öltöztem is át ünneplőbe, ami most nálam annyit takart,hogy ing, magassarkú, és egy sötét farmer, de ez bőven elég volt a célnak megfelelően. Majd indultam suliba oda is értem, aztán bementem a terembe bár előtte még beszéltem pár szót Adrival. Aztán az utam a b7-es teremhez vezetett. Ott még egyik zsűritag sem volt, csak a nézők meg az előadók. Na akkor már le is ültünk ketten, én és a történelem tanárom aki a másik zsűri volt és mivel a harmadik tanár aki lett volna nem jött ezért berakták az emelt magyar tanáromat. Akkor nem sokkal utána el is kezdtük. 9 előadás volt, mindegyik 10 perces volt, illetve annyi időkorlát volt megszabva. Ketten igaz túllépték de nem sokkal. Pontoznunk kellett, majd mire lement ez az egész akkor utána mindenki kiment majd összesítettük a pontokat meg közös megegyezés alapján majd azután pedig megszületett a végeredmény is. Aztán volt az eredményhirdetés meg minden és így utána mehettem haza pontosan 17:20 után ha jól tudom. Nos erről szerintem ennyi is lenne.

A tegnapi estémen elmentem megint itthonról. Még pár számot vittem Karasnak meg elkészültem majd jöttek értem Petrával kocsival. Majd odamentünk mekihez mert elvileg Zolikáék is ott voltak, de nem láttuk őket, majd azután még felugrottunk Petráékhoz a szemcseppje miatt. Ettünk majd még Petrával elmentünk wc-re ahol csináltunk pár képet is, meg egyet feltöltöttünk fb-re és mint kiderül 22 percet voltunk a wc-n. Zolikáék elmentek Karas meg kint cigizett a cuccunkat meg bent hagyták. Aztán akkor egy kis idő után külön váltak útjaink és elmentünk valami tóhoz ahol voltak vicces történések, de azt kihagynám. Majd felmentünk kilátóhoz amikor kettő kis őzike jött elénk én meg elkezdtem ott kicsit halkan azért, de sikítozni,hogy vigyázz az őzikére Karas nehogy elüsd stb... nos... ez a rész felejthetetlen volt Petráék számára... én utána jót röhögtem magamon. Majd ott Petrával elmentünk sétálni, aztán volt egy kocsi ahol kettő csávó volt és mikor visszafele mentünk azok szépen felkapcsolták a világításukat erre Petra megjegyzi: Ez az bámuljátok a seggünket.  Vicces volt. Nos így szerintem ennyit összesen, mutatok két képet és annyi lesz. :)

Heh mekiiii :D
Fénykép: a vezetési stílusunk és az észjárásunk páratlan :D <3 Heh kocsiban :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése