2013. június 9., vasárnap

7 nap

7 napom van 40 földrajz tételre, amiből már 20-at tudok tehát végül is csak 20-at kell megtanulnom. Nem vészes amúgy ahhoz képest,hogy én a 20-at osztályozó vizsga előtt 2 nappal tanultam meg, de inkább egy nappal előtte, de most nem hagyhatok mindent hétvégére, mert 14-re el lettem hívva és szombaton délelőtt jövök haza, majd természetesen délután készülök is a dolgokra meg vasárnap is aztán következő héten túl vagyok rajta és akkor mindennel végeztem. Azon a hétvégén meg szerintem Szedresbe fogom venni az irányt nővéremékhez na meg lehet,hogy valakivel még összefutok, de ki tudja mi lesz még. Majd meglássuk. :D
A hétvégém unalmasan telt el, tegnapi napon eléggé szarul voltam és aludtam, ma meg aludtam, segítettem anyumnak na meg vásárolni voltam nővéremékkel , mert közben is tudtunk beszélgetni legalább, na meg az új kocsiban ülhettem , amit vettek. Eléggé fasza. Nekem bejön. Nyáron majd fasza lesz. :D:D
Fúú halljátok olyan szépen náthás lettem,hogy az hihetetlen. Délelőtt még tök jól éreztem az ízeket, délután meg már azokat sem. A torkom legalább nem fáj már annyira, mondjuk én okos ma délután mekibe ettem fagyit. Igen torokfájásra.. segáz. :D
Amúgy nem tudnék most többet mesélni, de végül is ez is több mint a semmi nem? :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése