2013. augusztus 3., szombat

Harkány és,hogy semmi se menjen zökkenőmentesen

Pénteken indultunk volna(majd később megtudjátok miért volna) Harkányba, de ne is szaladjunk ennyire előre. Tehát pénteken délután úgy volt,hogy T. ideér olyan 3 körül és megyünk ki először hozzájuk. Hát mégsem mert több melója volt még, ezért olyan 5 óra körül ért ide majd ki is mentünk Szedresbe. Ő lezuhanyzott majd be is pakoltunk és indultunk. VOLNA! Valamiért fura hangja volt a kocsinak.. leintette egyik haverját aki éppen arra jött megnézte és javasolta,hogy hát nem kéne mennünk sehova.  Elmentünk a szerelőhöz aki mondta,hogy vigyük be a kocsit..ott nézegette vagy 5-10 percig egy ilyen géppel vagy mivel majd mivel a cuccok bent voltak a kocsiban ezért elvitt minket vissza. Mentek a telefonálgatások,hogy akkor mi legyen... Bence eljött volna értünk, de ivott már boros kólát... apum meg akkor este már nem akart volan vezetni így két lehetőség adódott,hogy reggel Bence vagy apum vinne le.Végül úgy döntöttünk ,hogy elég ha Bencéék eljönnek értünk, a benzint így is úgy is ki kell fizetni szóval tök mindegy. Megvártuk míg T.anyuja haza ért, ők ettek meg beszélgettünk és le is feküdtünk aludni. Reggel 5-kor nővérem hívott és konkrétan bele ordított a telefonba, majd T. fél 6kor el is kezdett készülődni én meg később.. de az is csak annyi volt,hogy felkeltem és felöltöztem majd Evelin és Bence ide is érek 6 után egy kicsivel. Bepakoltunk és mentünk is. Hamar oda értünk egy óra alatt kb. Bence kitalálta,hogy ő le akarja vágni a haját. Amiből végül közben elég érdekes eredmények lettek. Mert T. elkezdte neki levágni miszerint mindegy , mert úgyis le lesz vágva az egész. Így született ez:

T. alkotása. Utána az egész le lett vágva. Én ettem dinnyét és végül azt beszéltük,hogy vasárnap megyünk Orfűre nem pedig szombaton. Olyan 11 körül mentünk el a harkányi strandra, előtte meg még elmentünk boltba venni nasit, meg piát estére meg körülnéztünk. Majd oda is értünk a strandra sikeresen. Nem sokat voltunk vízben és el is mentünk ebédelni. Hárman ők ettek lángost én pedig semmit sem, majd T. ezt nem tudta elnézni,hogy semmit sem eszek, ezért hozott nekem gyrost pitában , ami nagyon nagyon finom volt, és tök nagy és áhh nagyon jól laktam vele. Visszamentünk a vízbe, hülyéskedtünk, úsztunk majd később pedig elmentünk röpizni, de a pályán voltak ezért az úszómedencébe mentünk. Én és T. úsztunk egy kicsit, nem sokkal később megnéztük a röpi pályát ami már üres volt. Hál istennek senki sem látott minket,mert alakítottunk rendesen. Megmutattuk a röpi tudásunkat. Olyan 6-7 fele el is indultunk haza, majd nem sokkal később neki álltunk a vacsinak. Grilleztünk, és nagyon finomra sikeredett. Előtte tollasoztunk, majd kaja után pedig elmentünk hárman sétálni, mert az Evelin már nem akart. Mikor vissza értünk kártyáztunk majd társasoztunk.Alkoholos társas ugyebár, a fiúk ketten vbk-t ittak, én vodka - 7upot.
Jó volt a társas, a végén vizet öntöttem a pohárba és leöntöttem vele Bencét aki azt hitte,hogy vodka ezért rám öntötte a vbk-t. Nagyon örültem neki.. ekkor volt vége az estének és elmentem zuhanyozni inkább majd aludtunk is. Másnap reggel a Bence keltett minket, megreggeliztünk meg minden  és indultunk is Orfűre. Nem volt olyan hosszú az út. A strandon rengetegen voltak, kevés volt a medence, kevés kajálda, lassú kiszolgálás, szar kaja. Ennyit Orfűről .Pécsen bementünk még a Tescoba menni egy két dolgot.. ahha.. tele volt a kocsi mindennel csak azzal nem amiért eredetileg mentünk, de végül az is bele került.Vasárnap este hamburgert csináltunk ami nagyon finomra sikeredett. T. és Bence nagyon alakítottak, én konkrétan szarrá röhögtem magam.Este még elmentünk fagyizni is.. meg kártyáztunk meg minden szóval eléggé jól telt. Másnap pedig fél 7-kor akartunk indulni, mert 7:30.-ra szekire kellett érni Takinak a melóba. Természetesen ez se ment zökkenőmentesen, mert Bencéék kocsija sem indult.. végül mi T.-vel a 9:40-el elmentünk Pécsig, telefonált Bence is közben,hogy megnézték a kocsit és eljött értünk Pécsre. Mi addig bementünk az Árkádba és én vettem magamnak egy pólót, meg kfc-be egy krushers-t. Majd kocsival jöttünk el végül.
Azt kell,hogy mondjam a jópár negatív dolog ellenére nagyon jól telt ez a hétvége. Augusztus 16-17-18-19-20-ig megint ott leszünk. Már várom. :) Azt tervezzük,hogy Siklósra is elnézünk majd egyik nap. Na majd meglátjuk mi lesz.
Mutatok még pár képet a kis kiruccanásról:




( Ez a cica tavaly is jött mikor mi lent voltunk, meg mikor anyáék lent voltak és most is meglátogatott minket



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése