2013. augusztus 13., kedd

Na sziasztok!
Mi újság van felétek?
Na jó ezt muszáj volt feltennem ezt a kérdést nem tudom miért, de muszáj volt. Amúgy eléggé jól alakult a hétvégém meg úgy minden. Pénteken reggel anyumék elmentek itthonról én pedig délután mentem ill. vittek Sióagárdra szülinapi buliba. Ami nagyon jól telt szerintem, Ádámmal körül-belül hajnali 6-ig fent voltunk én meg már akkor nem akartam szobába felmenni, ezét összetoltam négy széket és aludtam egy órát, majd beszélgettem majd utána illetve közbe is kicsit bealudtam.Taki fél 10 körül jött értem anyuja meg öccse is jött, mert mentek utána bevásárolni, az egyik csajt elvittük, mert útba esett ahol ki kellett rakni és én is mentem velük bevásárolni majd engem kiraktak nálunk. Majd én ettem és be is aludtam, volt egy kis nézeteltérésünk Bencével meg minden, de aztán megoldódott a dolog. Megcsináltunk a lasagne-t, ami szerintem nagyon finomra sikeredett. Majd utána Evelinék elmentek bevásárolni meg minden ilyesmi, később még behozták a cuccokat, amiket vettek nekünk , mert kellett egy két dolog és el is mentek, mi meg ketten maradtunk. Volt még egy két dolgunk azt meg is csináltuk majd a geordie shore-t néztük és én bealudtam, valamikor felébredtem és elmentem zuhanyozni vagy valahogy így volt. Vasárnap még 8-kor fent voltam ami csoda, mondjuk Taki is fel tudott akkor kelni. Elmentünk boltba utána pedig megcsináltuk a szekszárdi tálat a recept alapján, finomnak finom lett, de a csokikrém kicsit sűrűbb lett a kelleténél de nem baj, jó lesz ez. Majd ebédre nem tudtuk,hogy mit csináljunk ezért maradt az,hogy pizzát rendeltünk. Elég hamar ki is hozták, na meg eléggé jól is laktam vele szóval tökéletes, az enyémből elég sok meg is maradt. Majd délután úgy elvoltunk, filmet néztünk, ja meg kiültünk beszélgetni miután folyamatosan szétfröcsköltük egymást vízzel. De! nem én kezdtem hanem Taki. xD
Vicces volt, anyumék meg este értek haza, akkor vacsiztunk meg megint bealudtunk és kb. éjfél előtt tudtunk elmenni zuhanyozni,  mert addig anyámék elszórakozták az időt, majd aludtunk is. Másnap Taki fél 7 körül kelt, én hétkor keltem fel csináltam neki kaját kikísértem majd ment is én meg visszafeküdtem aludni. kb. délig aludtam szóval valamit eléggé jól csináltam. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése