2013. augusztus 5., hétfő

Nos azért is ez a címe ennek a bejegyzésnek, mert igazából azt veszem észre magamon,hogy jobban előnyben részesítem a színesebb ruhákat. Vagyis azok közül válogatok inkább. Na jó ez is inkább a felsők terén van , mert nadrág hát inkább farmer ... egy rövid piros gatyóm van mondjuk, de a többi farmer, vagy valami más. Ez mondjuk pont jó is, mert így legalább kicsit színesedek úgymond hiszen előtte nem nagyon öltöztem színesen, csak a fekete, szürke, fehér színek voltak jobban esetleg kék.. most meg megmaradtak persze ezek a cuccaim, de bejött a narancssárga, a türkizkék,zöld, barackszín stb... :D
Ezentúl is valahogy így fogok válogatni és nem tudom, de most úgy gondoltam,hogy ezt megosztom veletek. Persze nem nagy érdekesség, de mégis... az évek során így változok.. persze nem csak ilyen téren hanem külsőleg is meg minden. Majd egyszer csinálok egy ilyen kis képösszeállítást,hogy az évek alatt mennyit változtam.

Ezen kívül van még mesélni valóm, nem nagy dolog csak a tegnapi nap, mert voltunk strandon. 4-en mentünk, Karash, Petra, Taki  meg én. Nagyon jó volt szerintem, napoztunk(égtünk kicsit) vízben röpiztünk meg lóvaztunk ami eléggé viccesre sikeredett. Volt mikor a fiúk bementek a vízbe mi meg Petrával napoztunk meg beszélgettünk ja meg sorba álltunk hideg üdítőért, mert mindig árnyékba pakoltunk, de rá fél órára már ismét napon voltunk és az üdítőink pedig hát kicsit felforrtak, de ezen kívül minden okés volt. Takival haza gyalogoltunk, Petráék meg elmentek busszal. Haza értünk, elkezdtem leszedni a Nagyfiúkat, mert nem láttam a második részt sem így ez mellett döntöttünk. Vacsiztunk, lefürödtünk megnéztük a filmet és egy körül sikerült el is aludni, de reggel kelhettem 6-kor, mert Taki meg ment dolgozni. :c  Visszaaludni meg természetesen nem tudtam, de most fáradt sem vagyok hál istennek. Így igazából ennyit a tegnapról meg a máról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése