2013. október 11., péntek

Hulla!
Konkrétan elegem van a keringő próbából, mert jó néhány ember nem tudja ,hogy hogyan is kéne viselkedni egy keringő próbán és pofátlan módon elszórakozza az egészet. Véleményem szerint aki elhatározza ,hogy keringőzik akkor csinálja talán normálisan. Nem kötelező ez az egész, hogy ha nem tud viselkedni akkor húzzon a p*csába haza. Viszont akik így viselkedtek nem csak nekem tűnt fel , hanem még más embernek is, nem beszélve a tanárról.
De ezt a témát azt hiszem,hogy itt be is fejezném.
Ezen kívül a napjaim fárasztóak, jövő héten pedig orvosi vizsgálat is lesz. Két nap is. Kíváncsi vagyok pontosan mik lesznek az eredmények, mert szerintem az itthoni mérlegünk nem jó. Valahogy mindig 50-51-et mutat.. mondjuk ha a végén kiderülne,hogy vagyok vagy 55 akkor az nem igazán tetszene szerintem. :)
A hét viszonylag jó volt, a jövő hetem pedig katasztrófa lesz, mert sok dolgozatom lesz és ennek következtében ma is tanulnom kell. Szerintem a németet, külön angolt, sima angolt, emelt angolt most ma fogom megcsinálni na meg a matekot is. Aztán pedig pihi a mai napra nézve.
Holnap tortát fogok sütni ha minden igaz Evelin és Bence szülinapjára. Remélem,hogy sikerülni is fog. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése