2013. október 19., szombat

Jelen pillanatkép [épp barátomnál vagyok]:
Ő éppen eddz, én az ágyon ülök és egész mogyorós milka csokit eszegetek. Kicsit sántít nekem ebben valami. Igazából mindig eltolom azt,hogy én nekiállok hasazni, mert azon szeretnék formálni, de egyszerűen nem megy.. otthon nincs kedvem a kemény padlóm ott baszakodni egy ideig. Mondjuk barátom behozta a hasazó padot,hogy nyugodtan csinálhatom most.. mire én úgy reagáltam le,hogy farmerba vagyok és nem hoztam szabadidős gatyót, de ő hozott nekem. Akkor pedig a magyarázatom az volt,hogy nem csinálom előtte, mert tuti nézni fog és nem szeretném,hogy nézzen.. ennek következtében tehát nem hiszem,hogy fogok csinálni. Pedig jó lenne,hogy ha tudnám rendszeresen csinálni. :c
Sajnos a lustaságom most valamiért megint erősebb nálam. :c  ( a kis gonosz mindenit)

Ezen kívül sulival kapcsolatban nincsen most nagyon semmi. Megyeget mondjuk, persze az átlagomon igyekszem nem rontani és eleget tanulni , de valahogy úgy érzem,hogy ennyi nem lesz elég, de aztán kitudja majd kiderül.

Szerdán megvolt a harmadik táncpróbánk is amire már azt tudom mondani,hogy nagyon jó és nekem nagyon tetszik és nagyon várom a következőt, ami feltehetőleg csak az őszi szünet után lesz. De azt kell,hogy mondjam.. szerintem egész jól haladtunk. Na jó persze még nagyon sokat kell csiszolni rajta, de nem rossz, csak 18 pár van és az meglátszik, mert sok ember az. No mindegy, remélem,hogy minden táncpróba ilyen jó lesz, habár néha nagyon ritkán barátommal van egy kis nézeteltérésünk, mert mindegyikünk abban a pillanatban másképp tudta,hogy mit kell csinálni és természetesen mind a ketten valamilyen szinten makacs emberek vagyunk és ebből adódóan, de azt kell,hogy mondjam,hogy ez kis semmiség tehát vitáink nem is nagyon voltak és remélem *lekopog* nem is lesznek. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése