2013. november 13., szerda

Allergia?!

Hmm..már egy jó ideje volt az,hogy akárhányszor Takinál aludtam akkor beértem a szobájába és rögtön el is dugult az orrom meg elég sokat is tüsszentettem. Anyumnak mondtam,hogy fel kéne hívni a házi orvosomat és kérjünk allergiavizsgálatra beutalót. Már két hete volt,hogy mindig mindig elfelejtettem telefonálni míg végül tegnap anyum telefonált. Mint kiderült a tapétán megmaradó porra (poratka?!) vagyok allergiás. Jippii.... és elmondta az orvos,hogy mit csináljunk és azt mondta,hogy ha nem változik akkor fog elküldeni allergia vizsgálatra. De addig meg fulladjak meg vagy micsoda? :O
Na mindegy.
A mai nap volt a szekszárdi fősulin ilyen egyetemes/főiskolás ''börze'', vagyis a környező fősulik és egyetemek eljöttek illetve még Pestről is meg Győrből is stb... és kérhettünk szórólapot illetve kérdezhettünk, amit nem tudunk meg minden.
Nem voltunk ott nagyon sokat, utána Zitával eljöttem a suli fele, mert én arra lakom és utána beszélgettünk is egy kicsit majd el is jöttem haza, egy kicsit tanultam és lassan készülődhetek a táncpróbára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése